اخبار روز سینمافیلم و سریال

گوشه های مخفی زندگی بهاره رهنما و محکوم شدنش به 50 ضربه شلاق!/جزئیات

بهاره رهنما بازیگر، نویسنده و مجری ایرانی است. متولد 10 آذر 1352 در اراک. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی  است. او دو خواهر و برادر دوقلو به نام های رهام و بهانه دارد.

به گزارش ورانساز:

بهاره رهنما بازیگر، نویسنده و مجری ایرانی است. متولد 10 آذر 1352 در اراک. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی است. او دو خواهر و برادر دوقلو به نام های رهام و بهانه دارد.

بهاره رهنما حدود دو سال پیش در فضای مجازی (اینستاگرام) اقدام به دروغ پردازی کرد و همچنین جملات توهین آمیزی از جمله مزدور کی بود؟ بی ادبی کرد، پس از شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما این کار را انجام داد. رای دادگاه به نفع سیروان خسروی بود و بهاره رهنما به 50 ضربه شلاق محکوم شد.

من باید بگویم؛ رأی صادره به استناد ماده 443 قانون آیین دادرسی کیفری در این مرحله قطعی است.

رهنامه در سال 1370 در رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شد اما به دلیل علاقه به بازیگری تحصیل در رشته حقوق را رها کرد و وارد عرصه بازیگری شد.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم سینمایی «افعی» آغاز کرد. او بعدها در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی ظاهر شد. از فیلم های او می توان به «نان و عشق و موتور 101»،  «گاو خونی»، «چارچنگولی»، «دختر ایرونی»، «آدم‌ها» و «ماجرای نیمروز»  اشاره کرد.

رهنما در سریال های تلویزیونی زیادی نیز حضور داشته است. از مجموعه های تلویزیونی می توان به «پشت کنکوری‌ها»، «داستان یک شهر»، «پرواز در حباب»، «مأمور بدر»، «خوش‌نشین‌ها»، «مرد هزار چهره»، «پایتخت»، «چک برگشتی»، «پژمان»، «گیسو» و «خوب، بد، زشت» ذکر شده است.

رهنما در کنار بازیگری به نویسندگی نیز می پردازد. او دو کتاب «سلفی با یک مزاحم» و «آرایشگرها دیوانه هستند» نوشته است.

رهنما در سال ۱۳۷۳ با پیمان قاسم خانی ازدواج کرد و از این ازدواج یک دختر به نام پریا به دنیا آمد. این زوج در سال ۱۳۹۶ از یکدیگر جدا شدند. وی سپس در سال ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. این زوج در سال 1402 از هم جدا شدند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا