اخبار روز سینما

چرا از رژ لب های مات استفاده کنیم؟/اگر از رژلب فراری هستید رژ لب مات را امتحان کنید!

رژ لب یکی از مهم ترین لوازم آرایشی برای خانم هاست که بدون آن معمولا آرایش شما کامل نمی شود. اما در این میان انتخاب رنگ رژ لب بسیار سخت است.

رژ لب مات، انتخاب خانم های خاص

شما به مهمانی دعوت شده اید و آماده رفتن هستید. قبل از خروج از خانه، به صورت خود در آینه نگاه می کنید، اما چیزی کم است. با توجه به صورت خود نگاه می کنید و متوجه می شوید رژ لب فراموش کرده اید رژ لب یکی از مهم ترین لوازم آرایشی زنانه است که بدون آن آرایش شما معمولا کامل نمی شود. اما در این میان انتخاب رنگ رژ لب بسیار سخت است.

رژ لب مات، انتخاب خانم های خاص

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین رژلب هایی که هیچ وقت از مد نمی افتد رژ لب مات است.چون علاوه بر زیبایی منحصربفردش باعث ایجاد حس شادابی و جوانی در زن می شود.

رژ لب مات نسخه به روز شده اولین رژ لب جهان است. اولین رژلب ها به مدت 3000 سال با عسل، موم و رنگدانه های طبیعی ساخته شدند و ظاهری نیمه مات داشتند. با افزودن مواد جدید در 100 سال گذشته، رژلب ها مات شده اند و روند جدیدی در صنعت مد پدیدار شده است. برای خرید رژ لب مات باید به رنگ پوست، رنگ مو و موقعیتی که می خواهید در آن ظاهر شوید توجه کنید.

رژ لب مات، انتخاب خانم های خاص

چرا رژ لب مات را ترجیح می دهیم؟

اکثر خانم ها رژ لب های براق یا نیمه براق را دوست دارند، اما برخی از افراد خاص رژ لب های مات را ترجیح می دهند. اما آیا تا به حال از آنها پرسیده اید که چرا رژ لب مات را ترجیح می دهند؟

رژ لب مات، انتخاب خانم های خاص

دلیل اول: ظاهر زیبا.

رژ لب مات ظاهری براق و سنگین به شما می دهد. همچنین از این رژلب ها برای کسانی استفاده می شود که لب های بزرگی دارند اما احساس می کنند که می خواهند لب هایشان کمی کوچکتر از آنچه هستند به نظر برسد.

انتخاب دوستداران زیبایی های طبیعی.

یکی دیگر از مزایای رژ لب مات این است که صورت شما را طبیعی تر می کند. بنابراین، این آرایش در بین خانم هایی که ظاهر طبیعی را دوست دارند و آرایش پر زرق و برق یا پر زرق و برق را دوست ندارند، محبوب است. حتی رژ لب‌های مات پررنگ نیز توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنند و می‌توانند با خیال راحت با آرایش طبیعی استفاده شوند.

رژ لب مات، انتخاب خانم های خاص

برای زمانی که هیچ آرایش دیگری نداریم

خوبی رژ لب مات این است که می توان آن را بدون هیچ آرایش دیگری حتی بدون جلب توجه استفاده کرد.

مخصوص تابستان است.

رژ لب مات مخصوص روزهای گرم سال است. رژلب های دیگر در روزهای گرم تابستان به دلیل داشتن روغن و موم زیاد ذوب می شوند و حس سنگینی روی لب ها ایجاد می کنند. برخی از آنها همچنین باعث می شوند لب های شما شکل طبیعی خود را از دست بدهند. اما با رژلب های مات به راحتی می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.

رژ لب مات، انتخاب خانم های خاص

برای کسانی که از رنگ رژ لب فرار می کنند

بیشتر رژلب ها، به خصوص رژ لب های براق، اثری از خوردن یا نوشیدن آب روی ظروف بر جای می گذارند. اما می توانید با خیال راحت از رژ لب های مات استفاده کنید. به همین ترتیب، اگر لباس‌های براق می‌پوشید و مدام نگران ساییده شدن رژ لب خود هستید، حتما از رژلب مات استفاده کنید. استفاده از رژلب های مات برای کسانی که به حالت چسبیدن رژ لب به مو یا تغییر رنگ دندان حساس هستند نیز آزمایش شده است.

رژ لب مات، انتخاب خانم های خاص

رژ لب مات صورت را برجسته می کند

رژ لب مات همچنین به شما کمک می کند تا در قسمت های بیشتری از صورت خود مانور دهید تا فقط لب ها. به عنوان مثال، رژ لب مات به شما کمک می کند چشم ها یا گونه های خود را بیشتر نمایان کنید.

رژ لب مات، انتخاب خانم های خاص

تمام روز رژ لب بزنید

نکته مهم در مورد رژلب های مات این است که به جایی نمی مالند، ثابت می مانند و می توانید به راحتی آنها را در تمام طول روز بدون آینه نگه دارید تا آرایش خود را تازه کند.

برای تزیین یا تنوع بخشیدن به رژ لب‌های مات، می‌توانید آن‌ها را با رگه‌هایی از رنگ‌های مختلف ترکیب کنید و به‌عنوان مثال، رژ لب را با رنگ متفاوتی نسبت به لب بیرونی به نیمه داخلی لب بزنید. همچنین می توانید از ترکیب رژلب مات و رژلب براق رنگ جدیدی ایجاد کنید و حالت متوسطی مات و براق روی لب های خود داشته باشید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا