اخبار روز

گلایه وزیر سابق بهداشت از صدا و سیما! / قضاوت را به مردم و خدا می سپارم! + فیلم

دکتر سید حسن قاضی زاده چشم پزشک و وزیر اسبق بهداشت که در برنامه ای تلویزیونی که از شبکه 5 پخش می‌شد مورد توهین قرار گرفته بود و مجری از اخراج او از کانادا بسیار خوشحال شده بود، انتقاداتی را نسبت به این برنامه اعلام کرد قضاوت را به خدا و مردم می سپارد.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر اسبق بهداشت در خصوص حواشی پیش آمده در یک برنامه تلویزیونی در صدا و سیما نوشت: مایه تاسف است که نهادی که رسالتش تربیت انسان‏‌های خداجو، نیک اندیش و درست کردار است؛ این چنین یکطرفه و سخیف و زشت و بی‌شرمانه، به رواج دروغ، تمسخر، تهمت و نسبتِ ناحق بپردازد.

او در این باره می نویسد: «به نام پروردگار مهربان که حق است، قادر و آگاه به همه اعمال مردم، چه پنهان و چه آشکار، و با وجود توانایی و قدرت برتر بر همه هستی، هرگز بندگان خود را محکوم نکرد. در طول زندگی خود و آنها را قضاوت نمی کند. و پیامبرانش به همه مردم بشارت رحمت بیکران خداوند در هر دو جهان را می دادند.

و امان از شر بندگان بی رحم، نه از قضای عالی در روز قیامت بیمناک و نه از وجدان عمومی و قضاوت مردم; لب به سخنان ناروا می گشایند، حتی در منظر عموم و از جایی که روزی قرار بود دانشگاه اخلاق و محل تعلیم و تربیت انسان های پاک و فرهیخته باشد. بی رحمانه تهمت می زنند، مسخره می کنند و دروغ می گویند.

پس از تماشای بخشی از یک برنامه تلویزیونی (نمایش سلام تهران چهارشنبه 8 شهریور 1402. کانال پنج) کلیپ او را می توانید در فیلم زیر ببینید، رسانه ای که نام ملی را یدک می‌کشد؛ این سوال به ذهنم خطور کرد که واقعا باید از وزیر کانادا شکایت کنم یا از صدا و سیمای کشورم!

مایه تاسف است برای نهادی که کارش فرهنگ سازی است که در آن سالکان، متفکران و افراد صالح تربیت کند. چنین روشی یک طرفه، پوچ، زشت و بی شرمانه برای نشر اکاذیب، تمسخر، تهمت و مقایسه های ناعادلانه. من حتی در شرایطی که روز قبل از پخش این برنامه بود، مصاحبه ای صادقانه و صریح انجام دادم و به تمام موارد گفته شده وزیر کانادا و ابهامات احتمالی برای اطلاع مردم عزیز پاسخ دادم.

آیا می توان باور کرد که مدیران و برنامه سازان صدا و سیما آنقدر غیرحرفه ای و بی ارتباط با جریان های خبری باشند که پاسخ من را در رسانه های رسمی و مجازی را منتشر نکرده باشند؟! با توجه به اعلام شکایت از وزیر کانادا و اینکه تمامی اعضای خانواده تا نوه های من در خاک پاک ایران به دنیا آمده اند و هرگز تابعیت، اقامت و اشتغال در کانادا یا خارج از کشور نداشته اند؛ تاکید کردم.

اگر قداستی برای حقیقت، ارزشی برای افکار عمومی و حرمتی برای آبروی اشخاص قائل بود؛ آیا اینگونه افسار اخلاق اسلامی و حتی حرفه ای را می گسست و در زمین برخی چهره های شناخته شده و بازیگران سیاسیِ مخالف تمامیت ارضی ایران، بازی‌ و سناریوی آنها را در برای افکار عمومی داخل کشور تکمیل می کرد؟؟

من مال این خاکم جوانی ام را در دفاع از مرزهای این کشور و ناموس ایرانیان گذراندم و به آن افتخار می کنم. نزدیک به شش سال تمام تلاشم را برای سلامت هموطنانم انجام دادم و وقتی ناتوانی خود را در خدمت درست دیدم استعفا دادم. صدا و سیما نمی خواست از من بشنود که من به زندگی با مردم و خدمتگزار آنها در وطنم افتخار می کنم و آن را با هیچ چیز دیگری تغییر نمی دهم.

چندین دهه پیش برای من و امثال من اگر می خواستم مهاجرت کنم بهترین دانشگاه ها و بیمارستان های دنیا فرصت مهاجرت را داده بودند. اما من با افتخار در کنار مردمم ماندم. دریغ که آنچه حتی در بیانیه وزیر کانادایی هم نبود را صدا و سیما دید! و با چاشنی لودگی و حق به جانبی، از مهاجرت و اشتغال و پیوستن من به غارتگرانِ بیت المال گفت … و خنده دارتر اینکه وزیر کانادایی را تقدیر کرد که نگذاشته من چنین کنم و آنجا بمانم!!

امروز هم نمی خواهم صدا و سیما و مسئولان را خطاب کنم و فقط دعا می کنم که هماهنگی بین برخی افراد این رسانه و خارجی ها برای نابودی کسانی که معتقدند به آنها وابسته نیستند، صورت نگیرد. درباره این اقدام صدا و سیما؛ قضاوت در این دنیا را به مردم عزیز کشورم و در آخرت را به پروردگار متعال و دانا می سپارم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا