اخبار روز

گفته های جنجالی قالی باف در مورد شکست توطئه دشمنان! / عزاداری پر شور مردم برای امام حسین مشتی بر دهان دشمن بود!

قالی باف در طی یک سخرانی از مردم، مداحان، نیروی انتظامی و … تشکر کرد و اعلام کرد برگزاری پر شکوه عزاداری امام حسین باعث شد توطئه های دشمنان برای جدایی مردم از اهل بیت شکست بخورد.
قالیباف گفت: توطئه گران و دشمنان مردم ایران برای جدایی مردم از اهل بیت برنامه ریزی کرده بودند که باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که ما امت امام حسین و شعله دیرینه هستیم. سنت عشق بین ایرانیان و اهل بیت روز به روز بیشتر می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر گفت: ملت مومن ایران نسبت به گذشته تشییع حسینی را با شکوه تر برگزار کردند و نقشه های دشمنان و توطئه گران برای جدایی مردم از اهل بیت(ع) ناکام ماند.
به گزارش پی ام آپ، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در سخنانی به فرمان خود، گفت: ملت مومن ایران اسلامی مراسم عزای سید و سالار شهیدان را در بیش از پیش برگزار کردند. توطئه گران و دشمنان مردم ایران قصد جدایی مردم از اهل بیت را داشتند که باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که ما ملت امام حسین (ع) هستیم و شعله عشق دیرینه ایرانیان و اهل بیت روز به روز بیشتر می شود.
وی ادامه داد: از همه بانیان خوب، مبلغین محترم و تمامی خادمینی که برای برگزاری مراسم ارتحال حسینی در سراسر کشور تلاش کردند و به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) و جان برکف میدانی – لشکریان تقدیر و تشکر می کنم. تشکر و قدردانی خود را از فرجا و سایر دستگاه ها که با دقت و هوشمندی امنیت و آرامش مردم را در مراسم تشییع حسینی تضمین کردند، اعلام می کنم.
رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه سالروز شهادت سردار فداکار، خلبان سرلشکر عباس بابایی را گرامی می‌دارم، ضمن تبریک و تسلیت به همه شهدای سرافراز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره آن را گرامی می‌دارم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا