اخبار روز سینما

گزارش هفتگی فروش فیلم های روی پرده/ رقابت بین فسیل و سه کام حبس و آهنگ دونفره!

فیلم «فسیل» همچنان بدون رقیب در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد و فیلم «آهنگ دو نفره» توانست هفته گذشته با فروش بیش از 2 میلیارد تومان از فیلم «سک کام حبیس» پیشی بگیرد و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گیرد. جدول فروش هفتگی را خودتان بسازید.

به گزارش پی ام آپ، کمدی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی همچنان با استقبال مردم مواجه است. این فیلم در هفته گذشته با جذب 276 هزار و 675 بیننده توانست 11 میلیارد و 111 میلیون پلان بفروشد و همچنان در جدول فروش هفتگی پیشتاز است. فسیل از طریق 366 اتاق و با 6384 کارکرد به این فروش دست یافته است. فیلم کریم امینی به گیشه کل 156 میلیارد تومان رسیده است.

«فسیل» بدون رقیب در صدر جدول فروش باقی مانده است

اما این هفته تغییراتی در بالای جدول رخ داد. کمدی «آهنگ دو نفره» با جذب 47 هزار و 37 بیننده توانست به رقم 2 میلیون و 380 هزار تومان دست پیدا کند. او با این میزان فروش آهنگ دوتایی توانست بعد از آهنگ سه کم هابس رتبه دوم جدول را از آن خود کند. این فیلم در مجموع 10 میلیارد و 30 میلیون پلان فروخته است.

«سه کام حبس» سامان سالور نیز هفته گذشته یک میلیارد و 729 میلیون تومان فروش داشت و با این میزان فروش در رتبه سوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. این فیلم با فروش 13 میلیارد و 331 میلیون تومانی در رتبه دوم جدول اکران امسال قرار دارد.

فیلم «یقه سفیدها» به کارگردانی شهرام مسلخی که دو هفته پیش اکران شد با ۷۵۷.۲ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. هفته گذشته 17133 بیننده این فیلم را تماشا کردند. یقه سفیدها در مجموع یک میلیارد و 311 میلیون تومان فروش داشته اند.

«ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس همچنان جزو 5 فیلم برتر جدول فروش هفتگی است. این فیلم با جذب 12909 بیننده توانست 617816000 تومان بفروشد. «جلسه خصوصی» که عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است تاکنون 31 میلیون و 259 هزار تومان فروش داشته است.

فیلم «بابا سیبیلو» ساخته ادوین خاچکیان که از ششم فروردین ماه اکران خود را آغاز کرده بود، هفته گذشته توانست به فروش 517 میلیون و 617 هزار تومانی در گیشه دست پیدا کند. این فیلم کودک 84 هزار و 583 بیننده را جذب کرده و گیشه خود را به 3 میلیارد تومان رسانده است.

فیلم جنگی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی در هفته گذشته 498 میلیون و 351 هزار تومان فروش داشت و پس از بابا سابیلو در رتبه هفتم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. گیشه این فیلم در آستانه ورود به 3.5 میلیارد تومان است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا