اخبار روز

رشد چشمگیر فروش بلیط هتل و هواپیما به گزارش فلای تودی! / رشد 340 درصدی فروش هتل ها!

فلای تودی آژانس آبنوس گشت تهران فعالیت خود را از سال 1384 با هدف ارائه خدمات نوین، جلب رضایت مشتریان و خدمات‌دهی به آژانس‌های همکار و مسافران محترم آغاز نموده است.

فلای تودی گزارش سالانه خود را منتشر کرده است. این گزارش که با تصویر جدید برند Fly Today طراحی و منتشر شده است، به بررسی رویدادهای صنعت گردشگری در سال 1401، چالش ها و تهدیدات این صنعت و همچنین آمار فروش بلیط و رزرو هتل، محصولات جدید، تحلیل رفتار کاربران می پردازد. برنامه های محقق شده و در نهایت مسیر این مجموعه به سمت سفرهای جهانی است. بررسی این گزارش نشان می دهد که سهم فلای تودی به صنعت گردشگری کشور فراتر از تصور است و این شرکت توانسته به عنوان یکی از ارکان اصلی این صنعت در ارائه خدمات مسافرتی نقش برجسته ای ایفا کند. گزارش کامل عملکرد Fly Today در سال 1401 را می توانید اینجا اینجا دانلود کنید و بخوانید.

رشد چشمگیر فروش بلیط و هتل

بر اساس گزارش فلای تودی حجم فروش بلیت هواپیماهای داخلی و خارجی در سال 1401 نسبت به سال 1400 129 درصد افزایش داشته است. بخش قابل توجهی از این رشد ناشی از فروش بلیط خارجی است. بنابراین این آمار نشان می دهد که رشد فروش بلیط هواپیماهای خارجی در سایت فلای تودی در سال 1401، 179 درصد بوده است. این رقم رشد ۷۹ درصدی فروش بلیت داخلی را نشان می دهد.

علاوه بر این، فروش هتل های داخلی و بین المللی این وب سایت در سال گذشته 340 درصد افزایش یافته است! بر اساس آمار به دست آمده رشد گردش مالی هتل های خارجی 208 درصد و هتل های داخلی 471 درصد بوده است. بر این اساس، Fly Today پیشروترین فروشنده هتل و بلیط خارجی است.

از خزر تا خلیج فارس، از قطب شمال تا مکزیک

در سال 1401، مسافران وب سایت Fly Today را برای رزرو نزدیک به 1.5 میلیون هتل و 900 شرکت هواپیمایی از سراسر جهان پیدا کردند. این بدان معناست که در یک سال گذشته تقریباً هیچ زمانی نبوده که امکان خرید بلیط یا رزرو هتل برای ایرانیان وجود نداشته باشد. فلای تودی همواره تلاش کرده است تا خدمات مسافرتی درجه یک را به کاربران ایرانی ارائه دهد.

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید مردم به کدام مقاصد بیشتر سفر کرده اند؟ تهران، مشهد و کیش محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران در سال 1401 بوده اند. رتبه پرفروش ترین مقاصد برای کاربران فلای تودی هنگام خرید بلیط بین المللی استانبول، دبی و نجف است. همچنین اگر به آمار رزرو هتل های خارجی نگاهی بیندازید، خواهید دید که کاربران در سال گذشته بیش از هر جای دیگری در استانبول، دبی و وان هتل رزرو کرده اند.

گزارش عملکرد Fly Today در سال 1401 منتشر شد.

از مسن ترین مسافر گرفته تا نوزاد 15 روزه همه در صف خرید بلیط هواپیما هستند!

طبق آمار فلای تودی، مسن ترین مسافر هواپیمایی در سال 1401، 120 سال سن داشته است. از طرف دیگر کوچکترین مسافر یک نوزاد 15 روزه بود. یکی دیگر از آمارهای جالب این شرکت مربوط به قیمت بلیط است. گران ترین بلیت خریداری شده در سایت فلای تودی در سال 1401، 487 میلیون تومان قیمت داشت!

آیا تا به حال مجبور شده اید ساعت ها منتظر پاسخ از طرف پشتیبانی وب سایت باشید؟ اگرچه پشتیبانی Fly Today در 24 ساعت شبانه روز فعال است و تماس با این سایت به سرعت شما را با کارشناسان مرتبط می کند، اگر چنین اتفاقی برای شما می افتد بد نیست به این آمار نگاه کنید. طبق تحقیقات این شرکت، طولانی ترین تماس یک کاربر با Fly Today در سال 1401، 118 دقیقه بوده است. آمار جالب دیگری از Fly Today را در زیر مشاهده کنید.

گزارش عملکرد Fly Today در سال 1401 منتشر شد.

چه کسی بیشتر سفر می کند؟

آمارها نشان می دهد که گروه سنی 25 تا 34 سال بیشترین سفر را به خود اختصاص داده اند و دقیقاً این گروه سنی است که بیشترین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را در سایت فلای تودی به ثبت رسانده است. این موضوع نشان می دهد که Fly Today توانسته اعتماد افراد علاقه مند به سفر را جلب کند. شاید برایتان جالب باشد که در سال 1401 زنان 40 درصد از آمار خرید بلیط را تشکیل می دادند. این آمار نسبت به سال 1400 افزایش چشمگیری را نشان می دهد. در بین شهرهای ایران بیشترین کاربران فلای تودی تهرانی ها، مشهدی ها و شیرازی ها بوده اند، اما پراکندگی قابل توجهی در بین کاربران وجود دارد.

نقشه سفر، محصولی که مورد استقبال قرار گرفته است

کارت سفر Fly Today یک هدیه مسافرتی است که به سازمان ها و افراد اهدا می شود. طبق آمار در سال اول عرضه این محصول بیش از 10000 بلیت توسط افراد و سازمان ها خریداری شد. این عدد میزان استقبال کاربران از محصول جدید Fly Today را نشان می دهد. کاربران با استفاده از سافارکارت می توانند از خدمات Fly Today اعم از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استفاده کنند و تجربه جدیدی در هدیه دادن و خرید خدمات مسافرتی داشته باشند.

بررسی چالش ها و تهدیدهای پیش روی صنعت گردشگری

تا اندازه ای گزارش سالانه Fly Today چالش های صنعت گردشگری در سال 1401 نیز مورد بررسی قرار گرفت. چالش های عمده پیش روی صنعت هوانوردی به ویژه در سفرهای برون مرزی شامل نوسانات نرخ ارز، محدودیت در صدور روادید برای مسافران ایرانی، محدودیت در درگاه های پرداخت آنلاین، وضع مالیات بر ارزش افزوده و عدم تمایل شرکت های هواپیمایی خارجی به حضور در ایران و… کاهش مقاصد پروازهای بین المللی شناخته شده است که خطوط هوایی داخلی ممنوع است. پروازهای داخلی و رزرو هتل نیز چالش هایی دارد که در این گزارش به آن اشاره شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا