اخبار روز سینما

گران ترین انیمه تاریخ; معرفی 10 انیمه با بیشترین بودجه

ما سعی کردیم در مقاله گران ترین انیمه تاریخ; معرفی 10 انیمه با بیشترین بودجه

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

گران ترین انیمه تاریخ استانداردهای جدیدی را در این صنعت ایجاد کرده اند. در کنار مقدمه بهترین انیمه با بودجه بالا ما پرداخت می کنیم

در دنیای گسترده و همیشه در حال تکامل انیمه ها، جایی که خلاقیت حد و مرزی نمی شناسد، قلمرویی وجود دارد که بودجه ها به اوج های نجومی می رسد. اینها محصولاتی هستند که مرزهای انیمیشن را جابجا می‌کنند و جلوه‌های بصری خیره‌کننده، داستان‌گویی پیچیده و فناوری‌های پیشرفته را با هم ترکیب می‌کنند.

گران ترین انیمه تاریخ

گران ترین انیمه تمام دوران.

می توانید لیست کنید گران ترین انیمه تاریخ به لیست زیر نگاهی بیندازید:

گران ترین انیمه تاریخ

در این دسته از انیمه های دیدنی، تعهد به کیفیت بی نظیر است. این پروژه های بلندپروازانه از هیچ هزینه ای برای زنده کردن دنیای فریبنده خود دریغ نمی کنند. از طرح‌های دقیق شخصیت‌ها گرفته تا مناظر خیره‌کننده، هر فریم با دقتی ساخته شده است که نشان‌دهنده فداکاری تیم سازنده است. بنابراین در ادامه مقاله. محبوب ترین انیمه با بودجه بالا با ما بمان برای گران ترین انیمه تمام دوران. شناختن

مرد یک مشت

گران ترین انیمه تاریخ
One Punch Man (2015 – )
  • بودجه: هر قسمت 80000 دلار

در ابتدای مقاله محبوب ترین انیمه پر هزینه، سایتامای به ظاهر بی تفاوت یک سرگرمی نسبتاً منحصر به فرد دارد: قهرمان بودن. سایتما برای دنبال کردن رویای کودکی خود به مدت سه سال بدون وقفه تمرین کرد و در این راه تمام موهای خود را از دست داد. حالا سایتما آنقدر قدرتمند است که با یک ضربه می تواند هر دشمنی را شکست دهد. با این حال، نداشتن کسی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، سایتما را به یک مشکل غیرمنتظره سوق داده است، او دیگر نمی تواند از هیجان نبرد لذت ببرد و کاملا خسته است.

یک روز، سایتما چشم سایبورگ 19 ساله جنوس را به خود جلب می کند که شاهد قدرت اوست و می خواهد شاگرد سایتما شود. جنس پیشنهاد می کند که این دو به انجمن قهرمانان بپیوندند تا به قهرمانان واقعی تبدیل شوند که به خاطر مشارکت مثبتشان در جامعه شناخته می شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه مشابه One Punch Man

قاتل شیاطین

گران ترین انیمه تاریخ
Demon Slayer (2019 – )
  • بودجه: هر قسمت 80000 دلار

از زمان اقتباسش در سال 2019، Demon Slayer ثابت کرده است که یک انیمه غول پیکر است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. تا آنجا که انیمه شونن پیش می رود، هیچ چیز پیشگامانه ای در مورد فرضیه Demon Slayer وجود ندارد، اما انیمیشن ستاره ای Ufotable، کارگردانی هنری و شخصیت پردازی های رنگارنگ به موفقیت این سری کمک کرده است.

Demon Slayer دنیای انیمه را طوفانی کرد. دنباله آن، که جایگاه خود را در بین بهترین فیلم های زمان ما تثبیت کرد، این انیمیشن را به رتبه های بالاتری ارتقا داد. در حالی که مشخص نیست قسمت‌های بعدی منتشر خواهد شد، اما طرفداران مطمئناً انتظارات زیادی از آن دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین قسمت های انیمه Demon Killer

یک تکه

گران ترین انیمه تاریخ
One Piece (1999 -)
  • بودجه: هر قسمت 90000 دلار

فلور د راجر به عنوان “پادشاه دزدان دریایی” شناخته می شد، قدرتمندترین و مشهورترین موجودی که در گرند لاین قایقرانی کرد. دستگیری و اعدام راجر توسط دولت جهانی جرقه یک انقلاب جهانی را برانگیخت. آخرین سخنان او قبل از مرگش وجود بزرگترین گنج دنیا یعنی One Piece را آشکار کرد. این مکاشفه بود که عصر بزرگ دزدان دریایی را آغاز کرد، مردانی که رویای یافتن One Piece را دارند که وعده ثروت و شهرت نامحدود را می دهد.

اینجاست که Monkey D. Luffy وارد می شود، پسر 17 ساله ای که با تعریف استاندارد شما از دزد دریایی مخالفت می کند. به جای شخصیت محبوب یک دزد دریایی بی دندان، سرسخت و شرور که روستاها را برای تفریح ​​غارت می کند، دلیل وجودی لوفی یک شگفتی ناب است: ایده یک ماجراجویی هیجان انگیز که او را به سمت افراد جذاب و در نهایت به جهان هدایت می کند. گنج وعده داده شده

بیشتر بخوانید:

بهترین دیالوگ های انیمه One Piece

ناروتو شیپودن

گران ترین انیمه تاریخ
ناروتو شیپودن (2007-2017)
  • بودجه: هر قسمت 100000 دلار

برای کسانی که به دنبال داستان های طولانی هستند، Naruto: Shippuden کلاسیک دیگری است که لیگی خاص خود را در فرهنگ پاپ ایجاد کرده است. Naruto: Shippuden با داستانی در یک دهه و دقیقاً 500 قسمت، بخشی از سه شونن بزرگ است که در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرد. این انیمه به بلوغ ناروتو و سفر او برای تسلط بر مهارت خود به عنوان یک نینجا و تبدیل شدن به رئیس دهکده خود می پردازد.

ناروتو سفر قهرمان را به سمت افراط پیش می برد و بسیاری از طرفداران قدیمی می گویند که رشد با انیمه چگونه آنها را شکل داده است. این نمایش علاوه بر احساسی بودن، برخی از نمادین ترین مبارزات تاریخ انیمه را نیز به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید:

سخت ترین نبردهای ناروتو

آکادمی قهرمان من

گران ترین انیمه تاریخ
My Hero Academia (2016 – )
  • بودجه: هر قسمت 110000 دلار

یکی از محبوب‌ترین تولیدات استودیو Bones، My Hero Academia روی ایزوکو میدوریا، دانش‌آموز دبیرستانی که در جامعه‌ای تحت سلطه موجودات ابرقدرت زندگی می‌کند، متمرکز است. میدوریا که مشتاق است راه قهرمان مورد علاقه خود، All-Might را دنبال کند، هر کاری که می تواند انجام می دهد تا ابرقهرمان بزرگ بعدی شود.

برای این منظور، او در نهایت در آکادمی بسیار رقابتی UA ثبت نام می کند تا تبدیل به بزرگترین ابرقهرمان جهان شود. سفر میدوریا برای رها کردن قدرت واقعی خود منجر به تلفیقی بزرگ از درام و کمدی می شود که کلیشه های آشنای ژانر ابرقهرمانی را زیر و رو می کند. حضور این انیمه در لیست گران قیمت ترین انیمه های تاریخ برای ما در اولویت بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمان من.

ماجراجویی عجیب جوجو

گران ترین انیمه تاریخ
JoJo’s Bizarre Adventure (2012 -)
  • بودجه: هر قسمت 120000 دلار

در عاقبت گران‌ترین انیمه تاریخ، قبل از اینکه وارد دنیای پر زرق و برق Jojo’s Bizarre Adventure شوید، یک نفس عمیق بکشید، زیرا این انیمه به طور جدی عجیب است. این سریال تعداد زیادی از نوادگان خانواده عجیب جوستار را دنبال می‌کند که نیروهای شیطانی را با قدرت‌هایی که از یک نفرین نسلی به ارث برده‌اند، نابود می‌کنند. این انیمه به خاطر طنز عجیبش معروف است.

این انیمه در هشت جلد با اعضای مختلف خانواده جوستار در زمان های مختلف تقسیم شده است. هر فصل هیجان‌انگیزتر و هیجان‌انگیزتر می‌شود و به آرامی نشان می‌دهد که نفرین خانواده جوستار چگونه به وجود آمده است. ماجراجویی عجیب جوجو مانند یک رویای تب است.

بیشتر بخوانید:

رتبه بندی بهترین شخصیت های جوجو

شبدر سیاه

گران ترین انیمه تاریخ
شبدر سیاه (2017-2021)
  • بودجه: هر قسمت 140000 دلار

در میان انیمه های شونن، شبدر سیاه مدت ها عنوانی نادیده گرفته شده است. نسخه انیمه در حال حاضر دارای 170 قسمت است و صادقانه از مانگا اقتباس شده است. با این حال، انیمه مستحق فصل دوم است که احتمالاً در سال 2024 شروع می شود. در مقایسه با مانگا، انیمه برای ورود به داستان زمان بیشتری می برد. بنابراین، انیمه بیشتر از مانگا، جهان‌سازی عمیق‌تری انجام می‌دهد و به بینندگان کمک می‌کند تا بفهمند چه اتفاقی دارد می‌افتد.

اقتباس انیمه Black Clover نیز بر توسعه شخصیت تاکید دارد. شخصیت پردازی بیشتری در انیمه وجود دارد و درک عمیق تری از هر شخصیت به طرفداران می دهد تا شخصیت های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. Black Clover یکی از گران ترین انیمه های تاریخ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه مثل شبدر سیاه

جوجوتسو کایزن

گران ترین انیمه تاریخ
جوجوتسو کایسن (2020 – )
  • بودجه: هر قسمت 150000 دلار

کایزن جوجوتسو دنیای انیمه را در اختیار گرفته است. اقتباس از مانگای تحسین شده Gege Akemi برای استودیوی Mapa کار بزرگی بود، زیرا این سریال طرفداران وفاداری دارد که هرگز به چیزی کمتر از ایده آل رضایت نمی دهند. خوشبختانه، با ساخت موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل کردن ظرافت انیمه با نقل قول‌های سرگرم‌کننده و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، Mapa آثاری تولید کرد که فراتر از انتظارات بیشتر طرفداران بود.

کایزن جوجوتسو شخصیت های فوق العاده زیبای زیادی دارد. پیش درآمد عالی Jujutsu Kaisen 0 در زمان بسیار خوبی برای طرفداران جدید خواهد آمد تا خود را به این دنیای عجیب پرتاب کنند. بدون شک طرفداران Jujutsu Kaisen برای فصل دوم این انیمیشن که در سال 2023 پخش خواهد شد بسیار هیجان زده هستند.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

حمله به تایتان

گران ترین انیمه تاریخ
حمله به تایتان (2013 – 2023)
  • بودجه: هر قسمت 150000 دلار

Attack on Titan یکی دیگر از سریال های بسیار پرطرفدار است که طوفان جهان را به خود اختصاص داده است. این سریال به بررسی مضامین تیره‌تر و سنگین‌تر می‌پردازد و یک دیستوپیا خشونت‌آمیز را به تصویر می‌کشد که در آن بشریت شهرها را در جنگ با غول‌های گوشت‌خوار غول‌پیکر محبوس کرده است. حمله به تایتان سخت، دلخراش و از نظر ذهنی چالش برانگیز است که بینندگان را به یک ترن هوایی احساسی می برد.

از فصل اول به بعد، جهان انیمه به طور تصاعدی رشد کرده است و داستان دارای لایه‌ای غنی از توطئه‌های سیاسی تقریباً شبیه به بازی تاج و تخت است که جنبه رمز و راز ذکر شده را تکمیل می‌کند. ایسایاما این جهان را به شیوه ای مبتکرانه خلق کرد و تأثیرات ژاپنی و ژرمنی را در هم آمیخت تا جلوه ای خارق العاده داشته باشد، اما شگفت انگیز است که در سال 845 پس از میلاد اتفاق می افتد. سی، بسیار زودتر از آنچه در تاریخ این جهان انتظار می رفت. این انیمیشن یکی از گران ترین انیمه های تاریخ است.

بیشتر بخوانید:

10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان

توپ اژدها فوق العاده

گران ترین انیمه تاریخ
Dragon Ball Super (2017 – )
  • بودجه: هر قسمت 160000 دلار

در پایان مقاله، بهترین انیمه پرهزینه، هفت سال پس از وقایع Dragon Ball Z، زمین در آرامش است و مردم آن فارغ از هر خطری در کمین جهان زندگی می کنند. با این حال، این آرامش کوتاه مدت است. یک دیو خفته در تاریکی کهکشان بیدار می شود: بیروس، خدای بی رحم ویرانی.

بیروس و خدمتکار فرشته اش که از پیشگویی که توسط “خدای سوپر سایان” شکست خواهد خورد، آشفته شده اند و شروع به جستجوی جهان برای یافتن این موجود مرموز می کنند. خیلی زود آنها به زمین می‌رسند و در آنجا با Gokuu Son، یکی از قدرتمندترین جنگجویان روی کره زمین، و دوستان قدرتمندش ملاقات می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از شرکت شما در انتهای مقاله گران ترین انیمه تاریخ ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام پی ام آپلود فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا