اخبار روز

کیک محبوب با پرنده زنده/تفریح ​​عجیب برای ثروتمندان! (+عکس)

عصر ایران – در طول ضیافت در طول قرون وسطی در عوض، بسیاری از خانواده های سلطنتی و اعضای طبقه بالا از کیک های زنده به عنوان یک گزینه سرگرمی استفاده می کردند. حیوانات کوچک در این کیک های زنده قرار می گرفتند. پس از برش و باز کردن کیکاین حیوانات بیرون هستند و فرار آنها سرگرمی برای مردم فراهم می کند.

یک شعر معروف انگلیسی به نام “Sing a Song of Sixpence” اشاره می کند که مردم چگونه پرندگان آوازخوان کوچک و زنده را در کیک می گذاشتند تا طبقات بالا و اشراف را در جشن ها و مهمانی ها سرگرم کنند.

کیک یکی از غذاهای مورد علاقه مردم در سراسر جهان است. اما برخی از این غذاهای خوشمزه وجود دارد قرون وسطی آنها هدف دیگری را دنبال کردند که در شعر “آواز شش پنسی بخوان” ذکر شده است.

بسیاری سعی کرده اند این شعر را در زمینه های مختلف تفسیر کنند، اما بخشی که به پختن پرندگان آوازخوان در کیک و آواز خواندن آن پس از باز کردن آن اشاره دارد، قابل ذکر نیست. کیک این به طور مستقیم به یک غذای خاص اشاره دارد که بین وعده های غذایی سرو می شد و قدمت آن به قرون وسطی می رسد.

در قرن شانزدهم، اشراف و طبقات بالا در بین وعده‌های غذایی، نوشیدنی‌هایی دریافت می‌کردند که هدف اصلی آن سرگرم کردن آنها بود.

کیک قرون وسطایی

برای ضیافت های سلطنتی، سرآشپزها یک کیک غول پیکر با مجموعه ای از پرندگان آوازخوان زنده در زیر پوسته بیرونی آماده کردند. بعد از آن کیک روی میز گذاشته شد، پوسته بیرونی پخته شده بریده شد و پرندگانی ظاهر شدند که بلافاصله از کیک بیرون پریدند و حاضران سرگرم شدند.

کیک پرنده سیاه یکی از معروف ترین نمونه های کیک زنده برای سرگرمی طبقات نخبه و ثروتمند بود. اما نه تنها پرندگان در این کیک ها گنجانده می شدند، بلکه از حیوانات کوچک دیگری مانند لاک پشت، خرگوش و قورباغه نیز استفاده می شد.

می توانید یک کپی از این کیک را مشاهده کنید:

کیک محبوب با پرنده زنده/تفریح ​​عجیب برای ثروتمندان! (+عکس)

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا