اخبار روز

کیفرخواست برای ۱۰ متهم به اخلال در نظام اقتصادی صادر شد

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۱۰ نفر به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور خبر داد.

وی گفت: با دریافت گزارشی از مرکز اطلاعات مالی شورای مبارزه با پولشویی مبنی بر تراکنش های مشکوک و بالای بانکی، دادسرای تهران با پیگیری موضوع متوجه شد که متهمان این پرونده با تبانی مدیر شعب بانک چک پول های تقلبی را تهیه و به پول نقد تبدیل کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ادامه داد: در نتیجه رسیدگی‌های صورت گرفته، برای ۳ متهم این پرونده که صاحب دو صرافی دارای مجوز در داخل کشور و یک صرافی بدون مجوز در خارج از کشور بودند و همچنین برای ۷ نفر از کارمندان بانک که بدون بررسی اصالت چک‌ها اقدام به پرداخت آن‌ها می‌کردند، قرار جلب به دادسی و کیفرخواست صادر شد و پرونده این افراد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق شبکه کلاهبرداری و قاچاق ارز و پولشویی، به دادگاه ارسال گردید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا