اخبار روز سینما

تمرینات طاقت فرسای کیانو ریوز برای جان ویک ۴!

به گزارش سرخ نیوز، کیانو ریوز در آستانه 60 سالگی است، او هنوز یکی از بزرگترین ستاره های ژانر اکشن هالیوود است و آخرین فیلم او جان ویک 4 همچنین از موفقیت تجاری و هنری خوبی برخوردار بود.

به گفته چاد استاهلسکی کارگردان جان ویک 4، کیانو ریوز تمرینات سختی را پشت سر گذاشت تا مطمئن شود که در بهترین شرایط بدنی برای فیلم قرار دارد. استالسکی اخیراً در پادکست جو روگن ظاهر شد تا درباره جزئیات تمرین ریوز برای John Wick 4 صحبت کند.

تمرین سخت کیانو ریوز برای John Wick 4

استالسکی با حضور در پادکست جو روگن فاش کرد که کیانو ریوز حدود پنج ماه قبل از شروع فیلمبرداری شروع به تمرین کرده است:

کیانو ریوز به تازگی فیلمبرداری چندین عنوان را به پایان رسانده بود و بنابراین در شرایطی برای مبارزه نبود. ما نتوانستیم او را خیلی زود به فرم بیاوریم، بنابراین به او 3-5 هفته فرصت دادیم تا با مربیانی که پیدا کردیم، او را به حالت اولیه بازگرداند. کیانو از فیلم ماتریکس وزن کم کرد و به فرم بدن خود بازگشت.

تمرینات رزمی کیانو ریوز برای جان ویک ۴

زمانی که کیانو ریوز توانست بدن خود را به فرم ایده آل برساند، شروع به تمرین هنرهای رزمی و آموزش مبارزه کرد. چاد استاهلسکی در این باره می گوید:

پس از آماده سازی بدنی، کیانو را در کنار تیم کشتی و بدلکاری قرار دادیم و در عرض 3 ماه در شرایط خوبی قرار گرفت. عنصر جدید تمرین ریوز، جیو جیتسو برزیلی بود. جیو جیتسو برای او چیز جدیدی بود. جیو جیتسو برزیلی از نظر بدنی سخت نیست، اما یاد می گیرید از دست ها و پاهای خود استفاده کنید.

تمرین سخت کیانو ریوز برای John Wick 4

تعهد کیانو ریوز به یادگیری و تسلط بر مهارت های جدید برای هر یک از فیلم های جان ویک نشان دهنده اخلاق حرفه ای این بازیگر است. ریوز برای سومین فیلم جان ویک، پرتاب چاقو را یاد گرفت و با سلاح های تاکتیکی به طور گسترده تمرین کرد.

با هر قسمت جدید در فرنچایز جان ویک، سطح اکشن و بدلکاری در فیلم افزایش می یابد و این نیاز به آموزش و آمادگی دقیق تری دارد. موضوعی که با توجه به تعهد کاری کیانو ریوز، موفقیت و اعتبار فرنچایز جان ویک را تضمین می کند.

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا