اخبار روز سینما

کوین اسپیسی به صحنه بازگشت / تاریخ اولین فیلم را پس از محاکمه تعیین می کند

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

مهر کوین اسپیسی اولین فیلم پس از محاکمه او در پایان سال 2023 اکران خواهد شد.

به گزارش ورایتی، «کنترل» اولین فیلم کوین اسپیسی پس از تبرئه شدن او از اتهامات تجاوز جنسی در دادگاه بریتانیا، قرار است یکی از فیلم های کریسمس پایان سال باشد.

اسپیسی در این فیلم حضور ندارد اما صداپیشگی شخصیت اصلی فیلم را انجام می دهد. این فیلم در تاریخ 15 دسامبر هم در آمریکا و هم در بریتانیا اکران خواهد شد.

فیلم Control توسط نویسنده بریتانیایی Gene Falaise کارگردانی شد و اسپیسی در نقش شخصیتی مرموز که از راه دور ماشین یک مقام دولتی بریتانیا را برای انتقام می رباید، بازی می کند.

این بازیگر نقش خود را در دسامبر گذشته در لندن بازی کرد، در حالی که منتظر محاکمه به دلیل آزار و اذیت جنسی و بدحجابی در بریتانیا بود. او ماه گذشته در تمامی اتهامات بی گناه شناخته شد.

اسپیسی در سال 2017 پس از اینکه اولین اتهامات مربوط به آزار جنسی علیه او مطرح شد، از «خانه پوشالی» اخراج شد.

Falaise ماه گذشته به Variety گفت: “او به طور طبیعی ساکت و کاملا محجوب است و به نظر خوب می رسید.” من قبل از همه اینها کوین را نمی شناختم، بنابراین نمی توانم بگویم که او چگونه با قبل مقایسه شده است. اما او مرد خوبی به نظر می رسید.

این کارگردان با بیان اینکه در پی ام آپ اسپیسی تردیدی ندارد، تاکید کرد: آن دادگاه او را بی گناه تشخیص داد. من از پی ام آپ کوین در فیلمم پشیمان نیستم و دوباره این کار را انجام خواهم داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا