اخبار روز

رشد شگفت انگیز در بازار سهام! /کاهش در بازار سکه و نوسانات قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته!

در معاملات هفته گذشته، بیشتر بازارهای داخلی (به استثنای بازار سهام) همچنان در مسیر هفته‌های قبل خود پیشروی کردند. اما بازار سهام در هفته گذشته با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شد و روند متفاوتی به خود گ

به گزارش پی ام آپ، شاخص کل بورس در هفته گذشته 8.13 درصد افزایش یافت و این رشد با حمایت سهام بزرگ گروه پالایشی، پتروشیمی و فولاد همراه بود و هفته خوشی را برای بورس رقم زد.

شاخص کل هم وزن نیز در این هفته عملکرد خوبی داشت و به لطف رشد شاخص کل با بازدهی 6.39 درصدی مواجه شد و توانست در هفته اول صعود خوبی را در شهریور ماه ثبت کند.

بازار سکه اما همچنان در رکود چند ماهه خود فرو رفته و ثبات نرخ دلار، تلاطم های جهانی، این فلز ارزشمند را در محدوده قیمتی ما بین 27.5 تا 29 میلیون تومان قرار داده است و به نظر می رسد این روند ادامه خواهد داشت.

پس از گذراندن یک هفته ترسناک با افت شدید، این هفته اگرچه با نوسانات مثبت و منفی شدیدی مواجه شد، اما عملکرد هفتگی این بازار چندان نوسان نبوده و اکثر ارزهای دیجیتال با بازدهی منفی متوازن مواجه شده اند و این بازار همچنان ادامه دارد. در حال اجرا او هیچ تحملی برای سرمایه گذاران ندارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا