اخبار روز

کودک غرق شده در ساحل میانکاله نجات داده شد و احیا شد!/جزئیات

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، غلامعلی فخاری گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر غرق شدن کودک پنج ساله در شنا ممنوع، نیروهای امدادی مستقر در ساحل میانکاله شهرستان بهشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. مرد غریق بیرون کشیده شد، احیا و احیای کودک بلافاصله انجام شد و خوشبختانه این عمل با موفقیت انجام شد و مرد غرق شده 5 ساله زنده شد و برای ادامه درمان در اختیار امدادگران 115 قرار گرفت. که بلافاصله به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بهشهر منتقل شد.

فخاری با اشاره به اینکه عدم آگاهی مردم از وضعیت توپوگرافی و تغییرات بستر دریا در نوار ساحلی و همچنین ناآشنایی با قوانین شنا و وجود جریان آب، فخاری را از دلایل اصلی غرق شدن افراد می دانند، گفت: متاسفانه ، خیلی ها از شورای نجاتگران و ناجیان هلال احمر پیروی نمی کنند.» آنها به این موضوع فکر نمی کنند و با شنا در مناطق خطرناک جان خود را به خطر می اندازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه بیش از 1000 ناجی غریق و نجات غریق این جمعیت در سواحل مازندران مستقر هستند از مسافران خواست به هشدارهای امدادی توجه کرده و از شنا در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا