اخبار روز سینما

“عموقناد” بالاخره از دخترش رونمایی کرد!/ عکس

سمن قناد، دختر عموقناد است که به تازگی عکس او در فضای مجازی منتشر شده؛ در ادامه این عکس را خواهید دید.

مجید قناد، معروف به “عمو قناد”، دخترش را به جمع معرفی کرد. نام دختر عمو قناد، سمن قناد است. او بازیگر و کارگردان تئاتر است. عمو قناد یکی از چهره‌های برجسته برای نسل پیشین بوده و اغلب به عنوان مجری برنامه‌های کودک شناخته می‌شود.

"عموقناد" بالاخره از دخترش رونمایی کرد!/ عکس

سمن قناد دختر مجید قناد که از نامش برای شهرت استفاده نمی کند، بازیگر و کارگردان جوان و خوش تیپ تئاتر است.

اگر از دختر مجید قناد استفاده می کرد در بازیگری و پروژه های تلویزیونی و سینمایی شرایط خیلی بهتری داشت.

در توضیح علت توقف فتیله روز جمعه عمو کناد است.

مجید قناد درباره توقف و تعطیلی برنامه “فیتیله، جمعه تعطیله” توضیح داد: درباره این موضوع صحبت نکرده‌ام، زیرا باور دارم که هرکس صحبت‌های خانه‌اش را به بیرون نمی‌برد؛ تلویزیون خانه من است. به همین دلیل، در این سال‌ها ترجیح دادم درباره این موضوع صحبت نکنم.

مجید قناد در گفت و گو با خبرنگار سینمایی درباره علت توقف و تعطیلی برنامه فیتیله در روز جمعه گفت: لزوماً همه کاستی ها و کاستی ها ناشی از صدا و سیما نیست. در برخی موارد مشکل از خودمان است.

من یک مثال از برنامه خود می زنم. طبیعی است که در صورت عدم رعایت قاب، مشکلاتی را تجربه کنید. فریم ها محدودیت هایی است که تلویزیون تعیین می کند و اگر اینها رعایت نشود، آن برنامه هیچ وقت موفق نمی شود و با مشکل مواجه می شود و هر برنامه ای قاب خودش را دارد.

شاید اگر این چارچوب ها رعایت می شد، برنامه رووینگ می توانست سال ها ادامه پیدا کند، اما متأسفانه عزیزان همراه من با چارچوب ها تناسب نداشتند».

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا