اخبار ورزشی

رئیس فدراسیون تیراندازی درخواست عدالت و حمایت مالی از ورزشکاران داخلی را مطرح می‌کند! /جزئیات

کنایه سنگین رئیس فدراسیون تیراندازی به فوتبالیست‌ها: امیدوارم آنها هم در برابر دروغ و دستخوشی قرار نگیرند.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مانند سایر رشته‌ها نمی‌توانیم خودروهای خارجی و امکاناتی از این دست اهدا کنیم و از تلاش‌ها و موفقیت‌های ورزشکاران داخلی تیراندازی در حد توان و بضاعت بودجه‌ای که در اختیار داریم قدردانی می‌کنیم. ”

به گزارش عرش آنلاین ، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته گفت: به لطف خدا و محبت کادر مربیان، مربیان و ورزشکاران به خودکفایی رسیدیم. ” در تکریم و ندادن خودرو و امکانات خارج از ورزشکار و این تقدیر از بودجه اندکی است که ما داریم.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما خیلی تلاش می کنند. آنها ماه ها برای کسب مدال و افتخار تمرین می کنند و ما سعی می کنیم از آنها قدردانی کنیم و از زحمات آنها تشکر کنیم و از معدود فدراسیون هایی هستیم که به قهرمانان خود پول می دهیم.

قربانی درباره اینکه رئیس فدراسیون کشتی به قهرمانانش هم حقوق می دهد، گفت: علیرضا دبیر حالش خوب است! ما به ورزشکار و مربی احترام می گذاریم و به آنها پول می دهیم. با این اقدامات می خواهیم این ورزش مذهبی را که سالانه 190 مدال دارد زنده نگه داریم و مدال ها را به نام ایران ثبت کنیم. چرا چین، آمریکا و فرانسه باید مدال بگیرند؟ تیراندازی یکی از رشته های دینی است و افتخار می کنم که این عزیزان تلاش و کوشش می کنند و حیف است که سکوی تیراندازی ارتقا پیدا نکند.

رئیس فدراسیون تیراندازی یادآور شد: به نظر من وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید عدالت را بین رشته ها قرار دهند. تیراندازی نیاز به ابزار دارد. برای تهیه تپانچه و تفنگ باید حدود 200 میلیون تومان هزینه شود. بشقاب‌ها، گلوله‌ها و فشنگ‌ها قیمت بالایی دارند و این ورزش تیمی امروزه هزینه بالایی دارد.

وی در پاسخ به این سوال افزود: از وزارت ورزش می خواهیم که فدراسیون های مدال آور را دعوت کنند و ببینیم مشکلاتشان چیست و چقدر بودجه می خواهند. 30 نفر را برای رفتن به هند آماده کردیم اما بودجه نداشتیم. برای آلمان هم همین اتفاق افتاد و این مسائل باید بررسی شود. از ماشین هایی که صحبت می کنند یک محموله 10 تایی به ما بدهند تا یک سال مشکل ما حل شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره حمایت وزارت ورزش در تامین مواد گفت: دستورالعملی تهیه کرده و به وزیر تحویل داده ایم و در آستانه امضای ستاد کل نیروهای مسلح است. . امضا شد، برخی از مشکلات ما حل خواهد شد. بیشتر تجهیزات ما باید برای مطابقت با استانداردهای روز دنیا وارد شود. این یک واقعیت است که ورزشکاران ما تجهیزات کشورهای دیگر را ندارند. تیرانداز ما نمی تواند به مسابقه ای برود که رقبای او بهترین و به روزترین تجهیزات را داشته باشند و با آنها مسابقه دهند. از طرفی ورزشکار نمی تواند وسایل را شخصا تهیه کند و وزارت ورزش باید در تامین سلاح و تجهیزات به ما کمک کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص عدم حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته با توجه به دعوت قبلی گفت: برای مبارزه فدراسیون برنامه ریزی شده بود. که باعث شد این اتفاق بیفتد.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا