اخبار روز

کشور به شدت در حال رشد است!/ عضویت ایران در بریکس نشان خوبی است!

وزیر کشور گفت: کشور به شدت در حال رشد است و سرعت ما خوب است. عضویت ایران در کشورهای بریکس که حوزه مهمی است نشان می دهد که کشورها ایران را کشوری قدرتمند می دانند و با آن تجارت می کنند.

به گزارش ایسنا؛ احمد وحیدی شامگاه ششم شهریور ماه در اجلاسیه استانداری کرمان با گرامیداشت مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی راه اربعین را برای ما باز کرد و اگر مجاهدت‌های این مرد بزرگ نبود و داعش را از این خاک (عراق) بیرون نکرده بود، امروز این راه باز نبود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید بزرگوار الگوهای کامل اخلاص، صداقت، تلاش برای مردم، عدالت خواهی و آرمان گرایی بودند و این ویژگی‌ها از این دو شهید دو الگوی برجسته ساخت که با وجود مدت کم مسئولیت، به عنوان یک جریان جاری و جاوید در بین ملت ما باقی مانده‌اند که مدیران ما باید از این شهیدان الگو بگیرند.

وحیدی تصریح کرد: یکی از کارکردهای هفته دولت این است که ما مدیران یادمان باشد که ما وظایفی داریم، الگوی ما در دولت همین شهدا هستند و به راه آنها که راه انقلاب است، امام (ره) و رهبری است.

وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: مردم وقتی صداقت را ببینند با وجود مشکلات به کار خود ادامه می دهند و در سفرهای استانی شاهد استقبال مردم از رئیس جمهور هستیم و چشم دشمن نیز کور شده است و دلیلش این است رئیس جمهور بین مردم و با مردم است و تمام وقت خود را صرف مشکلات می‌کنند و همه در دستگاه‌های اجرایی باید اینگونه باشیم.

وی تصریح کرد: ما در حکومتی به نام دولت اسلامی هستیم، دولت اسلامی ارزش ها و شادی مردم را در اولویت قرار می دهد و باید سعی کنیم صادق باشیم و برای حل مشکلات وقت بگذاریم.

وحیدی با اشاره به تبلیغات دشمنان علیه نظام اسلامی و کارشکنی‌ها گفت: تنها در استان کرمان ۲۷ و نیم هزار میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود یعنی این همه کار انجام شده و دشمنان می‌خواهند مردم را نا امید کنند لذا یکی دیگر از کارهای هفته دولت این است امید را به مردم بنمایانیم.

وزیر کشور تصریح کرد: کشور به شدت در حال رشد است و سرعت ما خوب است. عضویت ایران در کشورهای بریکس که حوزه مهمی است نشان می دهد که کشورها ایران را کشوری قدرتمند می دانند و با آن تجارت می کنند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی به مردم از اقدامات و تلاش ها در هفته دولت گفت: در برخی موارد ممکن است مشکلاتی از جمله تورم داشته باشیم که دوستان در صدد رفع آن هستند  اما همه شاخص‌های ملی که با این شناخته نمی‌شود، برخی کشورها در مسائل اخیر تورمشان چهار برابر شد

وحیدی در ادامه به ظرفیت های فراوان استان کرمان اشاره کرد و گفت: باید با حرکت و تلاش بیشتر بهره برداری از ظرفیت ها را افزایش دهیم و در هفته دولت انرژی های جدیدی را برای سال آینده جمع آوری کنیم.

وی در پایان سخنان خود با تشکر از زحمات مسئولان استان کرمان به انتخابات امسال اشاره کرد و افزود:نقطه اوج، مشارکت مردم است و باید زمینه را بسازیم تا مردم مشارکت حداکثری داشته باشند و بخشی از این مسئله مربوط به ماست که تلاش کنیم مشکلات برطرف شود و حتما مردم بیشتر تشویق خواهند شد.

وزیر کشور تاکید کرد: نباید فرصت مهم امسال را برای قدرتنمایی بزرگ دیگر در مقابل دشمن از دست بدهیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا