اخبار روز سینما

کریستیانو رونالدو دوباره مقابل غول های فوتبال

کریستیانو رونالدو یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو سابقه بازی در رئال مادرید را دارد. کریستیانو رونالدو بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد. کریستیانو رونالدو او با جورجینا نامزد کرده و به زودی با هم ازدواج خواهند کرد. کریستیانو رونالدو به نصر عربستان پیوست.

کریستیانو رونالدو دوباره مقابل غول های فوتبال

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر امروز یکشنبه در تمرین تیمش شرکت کرد.

النصر در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ روشن عربستان، دوشنبه در ریاض میزبان تیم الخلیج است.

رونالدو به دلیل خستگی عضلانی تمرین روز شنبه تیمش را از دست داده بود و کادر پزشکی ترجیح دادند به او استراحت دهند. حالا او به تمرینات گروهی تیمش بازگشته است.

النصر که به دنبال حفظ شانس خود برای حضور در صدر جدول لیگ است، از نبود رونالدو در هفته های اخیر خوشش نمی آید. این تیم در حال حاضر با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و با اتحاد جده صدرنشین 3 امتیاز فاصله دارد.

رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ روشن شدت گرفته و جدال اتحاد جده و نصر ریاض داغتر از گذشته شده است. به خصوص پس از تایید این موضوع که قهرمان این رقابت ها نماینده عربستان در جام باشگاه های جهان 2023 خواهد بود که قرار است آذر ماه آینده برای اولین بار در عربستان برگزار شود.

باید دید این هفته رونالدو که در ماه های اخیر صحنه پرحادثه ای را در عربستان داشته است چگونه رفتار خواهد کرد، به خصوص اینکه حضور در جام جهانی باشگاه ها بدون شک انگیزه ای مضاعف برای ستاره پرتغالی خواهد بود زیرا او این فرصت را خواهد داشت تا برگردید تا بهترین روزهای خود را به یاد بیاورید، با باشگاه های بزرگ فوتبال جهان رقابت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا