اخبار روز سینما

کدام یک تنبل ترند؟/ این داستان ها ثابت می کند که مردان تنبل تر از زنان هستند!

داستان هایی که ثابت می کند مردان تنبل تر از زنان هستند!
همه ما از روزی که به دنیا می آییم شنیده ایم که مردان از نظر بدنی قوی تر از زنان هستند. استقامت آنها بیشتر است و در هنگام بیماری یا خستگی کمتر بدخلقی نشان می دهند. این احتمالاً چیزی است که بسیاری از ما تجربه کرده ایم و دیده ایم. اما این فقط ظاهر داستان است. به نظر می رسد آنچه در افراد و خانواده های دیگر وجود دارد کاملاً متفاوت است. داستان آنقدر با ایده های مرسوم متفاوت است که بسیاری مردان را قدرتمندتر از افسانه می دانند! آنچه پشت پرده می گذرد و زنان درباره مردان زندگی خود (مثلاً پدر، شوهر یا برادر) روایت می کنند، چیزی جز این نیست. آنچه گفته می‌شود این است که زنان راحت‌تر با درد مواجه می‌شوند و زودتر از پس آن برمی‌آیند، اما مردان ظرفیت کمتری برای تحمل درد دارند یا حداقل آن را نشان می‌دهند.


بیشتر بخوانید: چرا مردان به دنبال ازدواج با زنان زیبا هستند؟


داستان هایی که ثابت می کند مردان تنبل تر از زنان هستند!
همچنین مردان بسیار دیرتر از زنان از شر درد خلاص می شوند. در مورد این موضوع چیز زیادی گفته نشد. چون به نظر یک راز خانوادگی بود. اما اخیرا یکی از کاربران در فضای مجازی مطلبی را نوشته که برای او و همسرش اتفاق افتاده و واکنش های بسیار جالبی داشته است. انگار با داستان این زن سد شکسته شد و بقیه زن ها شروع کردند به قصه گویی خودشان و معلوم شد چقدر از این ماجرا پر شده اند. بانوی اول داستانش را اینگونه تعریف کرد: «چند ماه پیش دندون کشیدم، بعد اومدم خونه، خودم سوپ درست کردم، تا شب که خوب شدم کارم رو انجام دادم، حالا دیروز همسرم دندون کشید، مرا به دنیا آوردی!” این را به او بده، آن را بگیر، یک کیسه یخ به او بده! آب نمک درست کن! آقایون، آیا همه شما اینقدر بداخلاق هستید؟!”

داستان هایی که ثابت می کند مردان تنبل تر از زنان هستند!

حال به واکنش سایر کاربران نگاه کنید. نفر اول نوشت که این موضوع فقط مربوط به ایران نیست و یک مشکل بین المللی است. “هی، در تمام دنیا، به انگلیسی، من عجیب هستم. مردها وقتی سرما می خورند می گویند آنفولانزای مرد!”

این یک تجربه اول شخص مشابه است: “من عقلم را از دست دادم. یکی کاشته کردم. آمدم خانه و کارم را انجام دادم. جایی کار داشتم. کارم را گرفتم. دندان هایش را پر کرد. دو هفته به من گفت ول کن. دروغ می گفت. جلوی تلویزیون” .

داستان هایی که ثابت می کند مردان تنبل تر از زنان هستند!

زنی که به نظر می رسد همسرش چندین کارمند دارد این داستان را به طرز جالبی تعریف کرده است: “همه همینطورند. چند روز پیش داشت آخرین کارش را می کرد. در عوض مریض بود، در میان غرش، مثل بچه گربه در آغوشم خزید تا به من عشق بدهد، پشتم را با تو قلقلک بده. ناخن ها!” خب، مرارد! چگونه می توانم باور کنم که این همه کارمند جرات ندارند با شما صحبت کنند؟”

زن دیگری این داستان را با دردهای قاعدگی زنان مقایسه کرد: “شوهرم نوروبیون را گرفت و به خانه آمد. او تسلیم شد، کلاس ورزش من را رها کرد، گفت که درد دارد. سپس من را روی یک بطری آب گرم گذاشت. من هنوز آن را به یاد دارم، نمی توانم آن را باور کنم. هر ماه، من فقیر می شدم!

داستان هایی که ثابت می کند مردان تنبل تر از زنان هستند!

و این خانمی که در مورد مشکلش نوشت: «ساعت 8:40 صبح دو دندان عقل را درآوردم و به دانشگاه رفتم. بدون وقفه تا ساعت 5 بعد از ظهر کلاس را رانندگی کردم، پسر را برداشتم و به خانه رسیدم. به همسر سابقم که آن زمان در خانه بود گفتم نیم ساعت بچه را تماشا کند تا من برای خریدن چند قلم غذا برای دندان هایم رفتم. گفت حالا که رفتی برام مارشمالو و نبات خامه ای بخر!

اما زنی هم هست که به تاریخ به گونه ای دیگر می نگرد: “رابطه جنسی نداشته باش! خیلی وقت ها دندان به دندان و دکتر با دکتر فرق می کند! من تا به حال چندین عصب کشی کردم. یکی دو روز درد داشتم و تمام شد، اما عید پارسال عید گرفتم. دندان کشیده شد “و دو ماه از درد نمی توانستم بخوابم. هیچ دارویی اثری نداشت! از خستگی دو ساعت می خوابیدم و با درد بیدار می شدم.”

داستان هایی که ثابت می کند مردان تنبل تر از زنان هستند!

او خودش تجربه ای نداشت، اما از دوست بیچاره اش نقل می کرد: «آه، آه، من یک دوست فقیر دارم، وقتی شوهرش مریض است، از این که چقدر از من می خواهی شاکی است، من چیزی نمی خواهم. اما وقتی می گوید چیزی نمی خواهد، از شما انتظار دارد که توجه کنید و ببینید چه می خواهد! شوهرش پارادوکس دو جهان است.

و این آخرین نفری است که حکم کلی صادر کرد و بس: “دقیقا! مردها همه اینطور هستند، خراش های کوچکی می گیرند که انگار خمپاره به آنها اصابت کرده است!”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا