اخبار روز سینما

کدام یک از این 3 زن تنها قاتل فراری را در خون خود پنهان کرده است؟

معمای هویت متهم فراری

تصویر مرموز متهم فراری شامل 3 تصویر مجزا است. در تصویر مرموز متهم فراری چند زن جوان دیده می شوند. به گفته طراح آزمون، یکی از این سه زن قاتل را مخفی کرده است. به نظر شما کدام یک از این 3 زن این کار را انجام دادند؟ آیا جرات دارید با پازل شناسایی متهم فراری، مهارت های خود و خود را محک بزنید؟ تستی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند.


بیشتر بخوانید: دستاوردهای تست هوش برای کودکان چیست؟


عاقلانه بگو: کدام یک از این 3 زن تنها قاتل فراری را در خون خود پنهان کرده است؟

به گفته طراح این تست، تنها یک نابغه واقعی که دارای بینایی تیزبین عقاب و دقت و تمرکز کارآگاهان پلیس باشد، قادر به رمزگشایی و تجزیه و تحلیل آن در زمان تعیین شده 5 ثانیه خواهد بود. فرصت را غنیمت شمرده و با کمک پازل شناسایی متهم فراری، مهارت های منطقی و شناختی خود را بیازمایید. آیا می توانید آن را در کمترین زمان ممکن رمزگشایی کنید یا خیر؟

همیشه می توانید جالب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیزترین سوالات و معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشم دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشم با انتشار این پازل های تصویری سعی در ایجاد لحظات شادی برای اوقات فراغت شما دارند و در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش دارند. با کمک این تست ها می توانید مهارت های خود را افزایش دهید. پس همیشه با چاسمک همراه باشید و این تست ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.
اگر اغراق نباشد، معمای شناسایی متهم فراری آنقدر چالش برانگیز است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق به پاسخ صحیح شدند. این معما پیچیده است زیرا ذهن و مغز ما به دیدن تصویر بزرگ عادت دارند و دیدن جزئیات برایشان مشکل است. بنابراین، اگر می‌خواهید در پازل شناسایی متهم فراری برنده شوید، سعی کنید حواس خود را متمرکز کنید و با نگاهی دقیق، تصویر پازل شناسایی متهم فراری را بررسی کنید.

در تصویر معمای هویت متهم فراری دو زوج جوان به چشم می خورد. به گفته طراح آزمون، یکی از این دو زوج، قاتلی را پنهان کرده است. به نظر شما کدام زوج این کار را کردند؟ اگر بتوانید این شخص را در 5 ثانیه شناسایی کنید، یک نابغه هستید.
پاسخ به معمای هویت متهم فراری

میزان سختی معمای شناسایی متهم فراری احتمالا شما را گیج کرده و همچنان به دنبال پاسخ هستید. مشکلی نیست می توانید زمان بیشتری داشته باشید. به دنبال یک سرنخ کوچک برای رمزگشایی از این آزمایش باشید.

عاقلانه بگو: کدام یک از این 3 زن تنها قاتل فراری را در خون خود پنهان کرده است؟

پاسخ به معمای هویت متهم فراری

عده ای زن وسط را سرزنش کرده اند، همچنین به خاطر تعداد ظروف دیده شده در سینک. اما واقعیت این است که این زن می توانست دیشب یک مهمانی داشته باشد. زن سمت راست کسی است که متهم را زندانی کرده است. در تصویر دستی را می بینید که پرده را گرفته و او در آنجا پنهان شده است. همچنین می توانید 2 مسواک داخل لیوان را ببینید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا