اخبار روز سینما

کتاب جذابی که به فیلم تبدیل تبدیل شد! | این فیلم به زودی اکران می‌شود

داستان جذاب و ترغیب‌کننده یک دختر به نان لیلی سبب شد تا بالدونی، این اثر محبوب را به فیلم تبدیل کند.

به گزارش ددلاین، فیلمی با اقتباس از رمان پرفروش «با ما تمام می‌شود» اثر کالین هوور در اوایل سال ۲۰۲۴ به روی پرده سینماها خواهد رفت.

چند ماه پیش، اعلام شد که کمپانی سونی پیکچرز قصد دارد این رمان معروف را به فیلم سینمایی تبدیل کند و انتشار خبر، باعث خوشحالی هواداران این رمان از سراسر جهان شد.

فیلم سینمایی مورد اشاره، بر اساس رمان پرفروش «با ما تمام می‌شود» نوشته کالین هوور ساخته شده است. داستان این فیلم درباره لیلی است که با دکتر رایل کینکید، یک جراح مغز، آشنا شده و با او درمان می‌شود. اما لیلی با گذشته‌اش مبارزه می‌کند و متوجه می‌شود که تا زمانی که با گذشته‌اش روبروست، نمی‌تواند به آینده‌ای مطمئن برای خودش داشته باشد.

در این فیلم، بلیک لایولی در نقش اصلی به تصویر کشیده شده است و جاستین بالدونی کارگردانی و بازیگری این فیلم را بر عهده دارد.

کریستی هال فیلمنامه این اقتباس سینمایی را نوشته و براندون اسکلنار، جنی اسلیت و حسن منهاج دیگر بازیگران این فیلم هستند.

تولید «با ما تمام شد» در جریان فیلمبرداری در نیوجرسی به دلیل اعتراض نویسندگان و مخالفت در خیابان ها متوقف شد، اما فیلمسازان قصد دارند این فیلم را سال آینده اکران کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا