اخبار روز سینما

“کایلی جنر” و این خواننده مشهور آهنگ منتشر خواهد کرد!

چارلی پوث خواننده 31 ساله با به اشتراک گذاشتن ویدیوی کوتاهی از آهنگ خواندن کا یا جنر صدای او را مورد تحسین قرار داده است.

پی ام آپلود– چارلی پوث خواننده آمریکایی از حضور کایلی جنر در آلبوم جدیدش خبر داد ه و صدای خوانندگی او را تحسین کرده است.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، خانواده کارداشیان هنوز موفق نشده اند تا خواننده های موفق را در صدر جدول موسیقی قرار دهند. ب

این موضوع می‌تواند به زودی تغییر پیدا کند. چارلی پوث خبر از حضور کایلی جنر در آلبوم جدیدش خبر داده است و خوانندگی او را ت حسین کرده است.

چارلی پوث، خواننده و ترانه سرا 31 ساله، اوایل این هفته در رسانه های اجتماعی خو د بخشی از آهنگ جدید خود را به نمایش گذاشته است. در این آهنگ جدید می‌توانم صدای کایلی جنر، ستاره تلویزیونی ۲۵ ساله را شنید.

او همچنین ویدیویی از خود در حال صحبت کردن درباره این آهنگ جدید را به اشتراک بگذارید. این ویدیو با کلیپی از کایلی در حال صبح بخیر گفتن آغاز می‌شود.

کایلی این ویدیو را در ماه گذشته با طرفداران خود در شبکه اجتماعی تیک تاک به اشت راک گذاشته بود.

صدای “فوق العاده” کیلی جنر!

چارلی تفسیر و توضیحات موسیقایی خود از صدای کایلی جنر را در شبکه اجتماعی تیک ت اک و همچنین در اینستاگرام منتشر کرده است.

او در این ویدیو از صدای کایلی جنر به عنوان «حال و هوای آلبوم بعدی» خود یاد کرد ه و گفته است: «واقعا نمی‌دانم چرا کایلی بیشتر آواز نمی‌خواند. او صدای فوق العاده دارد.»

پست او از زمان انتشار بیش از 160 هزار لایک در شبکه اجتماعی تیک تاک به دست آورده شده است. به گزارش پی ام آپلود این ویدیو همچنین بیش از 380 هزار لایک در اینستاگرام دارد.کریس جنر از جمله افرادی بود که این پست را در اینستاگرام لایک کرده است.

با این کبران با اشاره به ثروت کایلی جنر و مادرش در بخش نظرات این پست خانواده کارداشیان را مورد تمسخر قرار دادند.

این کاربران معتقدند کایلی تمام موفقیت خود را مدیون خانواده مشهورش است.

آن‌ها همچنین بر این باورند که کریس جنر برای سود مالی و شهرت بیشتر حاضر است یک استودیو با بیشترین تجهیزات را برای دخترش بخرد و او را به خواننده‌ای موفق تب دیل کند. با این حال کلوئی کارداشیان به خانواده و تحسین خواهر کوچکترش در بخش نظرات پرداخت.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/کایلی-جنر-و-این-خواننده-مشهور-آهنگ-منت/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا