اخبار روز

کانال تلگرامی استقلال برای آنها دردسرساز شد!

در اقدامی جالب، حرف‌های جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در فوتبال برتر شب گذشته تلفنی به برنامه‌ای انتقال پیدا کردند، اما این حرف‌ها در کانال رسمی تلگرام استقلال منتشر نشدند.

سپهر ستاری، مدیرعامل باشگاه استقلال، این مساله را مطرح کرد و گفت: “فقط یک نفر بیاید و بگوید که کانال رسمی باشگاه استقلال در فضای مجازی تلگرام دست چه کسی است و بر اساس کدام استدلال حرف‌های سرمربی تیم را منتشر نمی‌کند؟ این ۱۷۰ – ۸۰ هزار نفری که عضو کانال شما هستند، شاید به همین دلایل باشد که تعدادشان بیشتر نمی‌شود. آیا استقلال با میلیون‌ها هوادار باید این تعداد عضو در کانال رسمی خود داشته باشد؟”

سرمربی تیم استقلال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر به بحران‌های باشگاه اش اشاره کرد که ممکن است باعث نارضایتی مدیران و اعضای باشگاه شده باشد. این احتمال وجود دارد که به همین دلیل دستور داده شده تا هیچ خبری در کانال رسمی باشگاه منتشر نشود. اگر این طور نیست، حتماً باید این موضوع را بررسی کرده و به توضیحاتی برای هواداران باشگاه بپردازید که چرا حرف‌های سرمربی تیم در کانال رسمی تلگرام منتشر نشده است.

به نظر می رسد مدیران این کانال خودی های استقلالی نیستند و منافع خودشان مهمتر از منافع هواداران و جمعی است چرا که حاضر نیستند صحبت های نکونام را برای هواداران منتشر کنند.

اتفاقات عجیب و غریب در دنیای فوتبال ایران همیشه وجود داشته و همچنان خواهد داشت. اما اوضاعی که این روزها در باشگاه استقلال اتفاق می‌افتد، به قدری عجیب است که ممکن است به عنوان یکی از پیچیده‌ترین ماجراهای فوتبال کشور در آینده به یادگار بماند. اگر قبلاً این تظاهر به دوستی و ادعای روابط خوب، راهی برای دفاع از مسائل باشگاهی بوده است، اما با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر می‌رسد که این موضوع به سرنوشتی متفاوت و تبدیل به یک تجاوز شده و اعلان جنگی علیه جواد نکونام است. در این میان، هواداران باشگاه که در وسط این تضادها به سر می‌برند، تنها استرس دارند و از نقشه عملکردی که متعلق به آنهاست، دوری می‌کنند. آقای خطیر، هواداران در انتظار توضیحات شما برای این رفتار نادرست و زشت از ادمین‌های کانال تلگرامی می‌مانند. شاید با توضیحاتی که ارائه می‌دهید، بتوانید آنها را قانع کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا