اخبار روز سینما

کامنت ثروتمندترین زن جهان برای محمدرضا گلزار دردسر ایجاد کرد!/عکس

به نقل از شمانیوز، پاریس هیلتون در زیر پست اینستاگرام محمدرضا گلزار نظر خود را منتشر کرد که حاشیه ای شد. محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواج خود را با آیسان علنی کرد. محمدرضا گلزار یکم فروردین 1356 در تهران به دنیا آمد. محمدرضا گلزار متاهل است. محمدرضا گلزار یک سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

محمدرضا گلزار که کنسرت اخیرش در آمریکا با جنجال های زیادی در داخل کشور روبه رو شده است، به تازگی اتفاق جالبی را تجربه کرده و آن هم این است که در صفحه اینستاگرامش از یکی از ثروتمندترین زنان جهان کامنت دریافت می کند!

پاریس هیلتون بازیگر و مدل معروف آمریکایی که به واسطه هتل های زنجیره ای هیلتون یکی از ثروتمندترین زنان جهان محسوب می شود، زیر پست محمدرضا گلزار کامنت گذاشت و نوشت: قدرت ایرانی! او از گلزار تعریف کرد و محمدرضا گلزار هم کامنت او را لایک کرد.

پاریس هیلتون در عین حال یکی از پر حاشیه ترین سلبریتی های دو دهه اخیر در آمریکا بوده است که حواشی بی پایانش در ارتباط با انتشار فیلمهای خصوصی و رانندگی در حالت غیرعادی همواره سوژه جنجالی رسانه های جهان بوده است.

کامنت ثروتمندترین زن جهان برای محمدرضا گلزار دردسر ایجاد کرد!/عکس


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا