اخبار روز سینما جهان

اظهارنظر عجیب “جیمز کامرون” از کیت وینسلت برای بازی در نقش رز!/ جزئیات

جیمز کامرون اطهار داشت که کیت وینسلت نباید نقش اصلی تایتانیک را ایفا کند. کامرون از بازی او در نقش رز مطمئن نبود.

تایتانیک، با کارگردانی جیمز کامرون و با حضور کیت وینسلت و لئوناردو دی‌کاپریو، یکی از برترین فیلم‌های تمام دوران سینمای جهان است، اما با این حال، انتخاب کامرون برای نقش جک، لئوناردو دی‌کاپریو، مطمئنی داشت، اما از بازی کیت وینسلت مطمئن نبود.

تایتانیک، به همراه جوایز فراوانی از جمله ۱۱ جایزه اسکار در هفتادمین دوره اسکار، شکوفایی یافت.

در طول فرایند انتخاب بازیگران، همه چیز بسیار پیچیده بود. وینسلت، که می‌خواست نقش رز را بازی کند، باید کامرون را متقاعد می‌کرد.

کارگردان تایتانیک، پس از آزمون تصویری، لئوناردو دی‌کاپریو را به عنوان بهترین بازیگر برای نقش جک در فیلم سال ۱۹۹۷ انتخاب کرد. اگرچه بازیگر برنده جایزه اسکار، علاقه‌ای به این پیشنهاد نداشت، اما متیو مک‌کانهی با قطعیت به این انتخاب عمل کرد.

کیت وینسلت که قرار بود در کنار کاپریو باشد فکر می کرد برای نقش جک در تایتانیک عالی خواهد بود. اما قرار نبود کیت وینسلت رز باشد. اگرچه تصور جایگزینی دی کاپریو و کیت وینسلت به عنوان جک و رز بسیار دشوار است، اما کامرون از نقش کیت در این فیلم مطمئن نبود. برخلاف نظر کارگردان آواتار، خانم واگرا به شدت کیت را می خواست و تصمیم گرفت جیمز کامرون را متقاعد کند که کیت را در فیلمی برنده اسکار پی ام آپ کند.

کیت در پستی که به اشتراک گذاشت، به برخورد خود با جیمز کامرون اشاره کرد که به او گفت: “من کسی هستم که باید این کار را انجام دهم و اگر من را پی ام آپ نکنی، پشیمان می شوی.”

با تلاش فراوانی که وینسلت به خرج داد، کامرون در نهایت او و لئوناردو دی‌کاپریو را انتخاب کرد.

با این وجود، شایعات نشان می‌دهد که جیمز کامرون قبل از در نظر گرفتن کیت وینسلت، نام‌هایی مانند گوئینت پالترو، وینونا رایدر، کلر دینز و ریس ویترسپون را برای نقش رز در نظر داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا