اخبار روز سینما

کارگردان مرد عنکبوتی توضیح می دهد که هیچ راهی برای خانه وجود ندارد در واقع یک داستان اصلی است

اخیرا با انتشار خبری داستان اصلی No Way Home دریافت بازخوردهای زیادی در مجلات خارجی و فضای مجازی تایید شده است.

جان واتس کارگردان Spider-Man: No Way Home تایید کرده است که این سه دنباله باید داستان اصلی پیتر پارکر به کارگردانی تام هالند باشند. بسیاری از طرفداران مشکوک بودند که Spider-Man: No Way Home قرار بود داستان اصلی تام هالند پیتر پارکر باشد و کارگردان جان واتس اکنون صحت این فرضیات را تایید کرده است.

داستان اصلی No Way Home

تهیه‌کننده به نوشته‌ای در Spider-Man: No Way Home – The Art of the Movie اشاره می‌کند، اگرچه هر دو بازگشت به خانه و دور از خانه به عنوان قسمت‌های سرگرم‌کننده از دنیای سینمایی مارول در زندگی اسپایدی عمل می‌کنند. توضیح داد که او واقعاً کجا بوده است. قهرمان عنوان می شود. وات گفت:

زمانی که ما Homecoming را انجام می دادیم، همیشه بحث هایی در مورد چگونگی انجام کاری که قبلاً ندیده بودید وجود داشت. او شما را در چند مسیر مختلف می برد و شما را به انجام کارهایی مانند بهترین دوست و عمه اش سوق می دهد و در پایان آخرین فیلم تمام دنیا متوجه می شوند که او کیست.

بیشتر بخوانید:

تریلر داستانی Spider-Man 2 در یک هفته ده میلیون بار دیده شده است

داستان اصلی سه گانه مرد عنکبوتی

داستان اصلی سه گانه مرد عنکبوتی

داستان اصلی No Way Home
داستان اصلی سه گانه مرد عنکبوتی

واتس به این نتیجه رسید که هر سه فیلم در نهایت گرد هم آمدند تا به عنوان یک داستان منشأ جمعی عمل کنند و بدون راه به خانه عملاً به عنوان پایانی عمل کند. وات گفت:

در پایان، خوب است که بتوانیم همه چیز را در داستان اصلی مرد عنکبوتی ادغام کنیم. ما واقعاً تمام وقت خود را صرف صحبت در مورد شماره اول مرد عنکبوتی کردیم.

سومین فیلم انفرادی مرد عنکبوتی MCU با فراموش کردن جهان توسط پیتر پارکر به پایان رسید، زیرا قهرمان داستان مجبور شد به صورت ناشناس و بدون هیچ گونه ساختار پشتیبانی زندگی کند. مشخص نیست که فیلم های احتمالی آینده چگونه به این موضوع می پردازند.

No Way Home، داستان اصلی مرد عنکبوتی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد داستان اصلی No Way Home چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا