اخبار روز

کار های غیراخلاقی ایلان ماسک ادامه دارد! /جرمی وات کارهای غیر اخلاقی آیلان ماسک را فاش کرد!

به گزارش پی ام آپ، ایلان ماسک پس از تغییر نام توییتر به X، اکنون به زور از این شبکه اجتماعی نام هایش را تصاحب میکند : اول «X@» و حالا @Music.

به گزارش بیزینس اینسایدر، جرمی وات که اکانت محبوب X (توئیتر سابق) “@Music” را با نزدیک به 500000 دنبال کننده اداره می کرد، فاش کرد که ایلان ماسک به زور کنترل آن را به دست گرفته و از آن برای اهداف تجاری خود استفاده کرده است.

صاحب این حساب کاربری معروف می گوید این شرکت من را کنترل می کند دی تحت مراقبت قرار گرفت و به او اطلاع داد که این اکانت اکنون به شرکت X وابسته خواهد بود. وات از این اقدام بسیار عصبانی است.

وات ایمیلی از شرکت X به اشتراک گذاشت که می گفت دسترسی او از آیدی که دارد حذف خواهد شد. نام اکانت شما نیز به @musicfan تغییر می کند و فالوورها و اطلاعات قبلی شما به آن منتقل می شود.

او می‌گوید که گزینه‌های دیگری از جمله @musicmusic، @music123 و @musiclover به او داده شده است.

وات اعلام کرد که 16 سال پیش @music را ایجاد کرده است و از آن زمان تاکنون آن را اجرا می کند و از آن زمان تاکنون افراد زیادی سعی در انجام این کار دارند. آی دی از او خرید کنید؛ چیزی که ایلان ماسک بدون رضایت مالک و به صورت رایگان به دست آورده است.

حذف @music یک هفته پس از این شرکت انجام می شود، بدون اینکه از مالک آن بپرسد، آی دی کاربر @x را حذف کرد.

یکی از اقدامات اخیر ماسک، برنامه اشتراک درآمد حاصل از تبلیغات برای تولیدکنندگان محتوا است که به تازگی در این پلتفرم به صورت زنده راه اندازی شد، اما بر اساس بقیه وعده های خود، شرکت X نمی تواند پرداخت سهم درآمد تبلیغات را برای مشترکین Blue ارسال کند. زمان. اوایل این ماه، بدون اشاره به جزئیات، گفت که جریان نقدی X به دلیل کاهش تقریبا 50 درصدی درآمد تبلیغاتی و بار بدهی سنگین منفی است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا