اخبار روز سینما

کار جدید شگفت انگیز عروس فیلم / عکس تخت خواب شب عروسی بازیگر زن منتشر شد!

کار جدید شگفت انگیز عروس فیلم / عکس تخت خواب شب عروسی بازیگر زن منتشر شد!میشل یئو، بازیگر مشهور مالزیایی که به تازگی ازدواج کرده است، عکسی از تخت تزئین شده خود در شب عروسی خود منتشر کرد که باعث محبوبیت بسیار زیادی او شد. این بازیگر مشهور پس از حدود 20 سال نامزدی با جان تاد 77 ساله در مراسمی جشن ازدواج خود را برگزار کرد. میشل یو 61 ساله است.

عکس تخت شب عروسی بازیگر زن

کار جدید شگفت انگیز عروس فیلم / عکس تخت خواب شب عروسی بازیگر زن منتشر شد!

Michelle Yeoh Choo Kheng (به انگلیسی: Michelle Yeoh Choo Kheng؛ متولد ۶ اوت ۱۹۶۲)[۱] او یک بازیگر مالزیایی است. او که در فیلم‌های اولیه‌اش به‌عنوان میشل خان شناخته می‌شود، در فیلم‌های اکشن هنگ‌کنگ در دهه 1990 به شهرت رسید و بیشتر برای نقش‌هایش در جیمز باند فردا هرگز نمی‌میرد (1997) و فیلم هنرهای رزمی ببر خیزان، اژدهای پنهان (2000) شناخته می‌شود. ). . . او برای بازی در فیلم دوم نامزد جایزه بفتا بهترین بازیگر زن شد.

کار جدید شگفت انگیز عروس فیلم / عکس تخت خواب شب عروسی بازیگر زن منتشر شد!

در سن 20 سالگی، یئو در مسابقه دوشیزه مالزی در سال 1983 برنده شد. او بعداً در اوایل دهه 1990 پس از بازی در یک سری از فیلم های اکشن هنگ کنگ که در آن شیرین کاری های خود را انجام داد، به شهرت رسید، مانند بله، خانم (1985). داستان پلیس 3: سوپر پلیس (1992) و سلاح مقدس (1993). ).اعلام وصول. او در فیلم های زیادی به زبان های انگلیسی، ماندارین و کانتونی ظاهر شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا