اخبار روز سینما

ژیلا صادقی هر لحظه جوان تر و زیباتر از قبل + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ: عکس بسیار عجیبی از چهره ژیلا صادقی منتشر شده که نشان می دهد چهره ژیلا صادقی پس از طلاق کاملا تغییر کرده است. ژیلا صادقی مجری ۴۳ ساله تلویزیون با محسن رجبی ازدواج کرد. ژیلا صادقی متاهل است و هنوز فرزندی ندارد. اخیراً شایعاتی مبنی بر طلاق ژیلا صادقی از همسرش در فضای مجازی منتشر شد و او با انتشار مطلبی در فضای مجازی به این شایعات پاسخ داد. ژیلا صادقی در پخش زنده به داستان  نفیسه روشن و ژیلا صادقی را شرح داد.

 ژیلا صادقی

نحوه آشنایی ژیلا صادقی با همسرش محسن رجبی:

محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بود و روابطشان در حد سلام و احوالپرسی بود.

و بعد از 7 سال از طرف آقا و در 18 ام فروردین 94 رسما به خواستگاری رفتند.

و یک سال بعد در 18 فروردین 95 مراسم بله برون شد و دوم خرداد آنها با هم ازدواج کردند.

محسن رجبی صاحب رستوران است و ژیلا صادقی قبل از ازدواج مرتب به آن جا سر می زد

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در ۲۲ سالگی شهریور  سال 1352 در تهران به دنیا آمد. ژیلا صادقی، طراح گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. ژیلا صادقی قبل از شروع گویندگی  در واحد دوبلاژ در آموزش و پرورش مشغول به کار بود و در سال 1370 در آزمون تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه از سال 78 به عنوان مجری جلوی دوربین رفت و در این سال ها در سریال های تلویزیونی زیادی شرکت کرد. ژیلا صادقی مجری تاثیرگذاری است که در سال های اخیر شاهد اجرای خوبی در برنامه های مختلف تلویزیونی به ویژه شبکه سه بوده ایم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا