اخبار روز سینما

ژست صمیمی صدف اسپه آبادی با بازیگر مرد معروف / استایل شیک با کت و شلوار لنین + عکس

ژست صمیمی صدف اسپه آبادی با بازیگر مرد معروف / استایل شیک با کت و شلوار لنین + عکسبهرام رادان و صدف اسپهبدی در مراسم معرفی فیلم مستند «کاپیتان من» شرکت کردند. ژست صمیمی صدف اسپهبدی با این بازیگر معروف مرد موضوع. همچنین

استایل سرد او با کت و شلوار کتان پذیرفته می شود.

مدل شیک صدف اسپه آبادی در مانتو و شلوار لنین

ژست صمیمی صدف اسپه آبادی با بازیگر مرد معروف / استایل شیک با کت و شلوار لنین + عکس

سن پوسته

صدف اسپهبدی در 15 به دنیا آمد بهمن ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او بازیگر فارغ التحصیل از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است که بازی در فیلم کوتاه را آغاز کرد و با دریافت سیمرغ بلورین به شهرت رسید.

پوسته صدف برای کاهش وزن فوری

صدف اسپهبدی در سال 1400 در فیلم «الاف زار» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان به همراه «پژمان جمشیدی» و «سارا بهرامی» ظاهر شد. او می گوید برای بازی در نقش یک زن معتاد در این فیلم 25 کیلو وزن کم کرده است.

روزی 10 کیلومتر می دویدم. من برای کاهش وزن هر شب 10 کیلو دویدم و اثرات آن کاهش وزن بسیار زیاد بود، از تغییرات هورمونی و ریزش مو گرفته تا کاهش مواد مغذی… علاوه بر بازی معتاد، به من گفتند که نکن. برای نقش های خاصی بروید چون برخی از نقش ها می توانند بار اضافی از نظر فیزیکی و بیانی داشته باشند، اما در این بین تلاش بازیگر برای ایفای نقش کمتر به چشم می خورد، به خصوص برای من که اولین تجربه سینمایی ام بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا