اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

ژست جالب مینا وحید هنگام مدیتیشن بر روی قله کوه غوغا کرد! /عکس

جذب توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی، تصویری است از مینا وحید، بازیگر سینما و تلویزیون در حین انجام تمرینات یوگا با تیپی عجیب روی قله یک کوه. این عکس منتشر شده است.

آتش سبز به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا اصلانی محصول سال ۱۳۸۶ اولین تجربه بازیگری مینا وحید در سینما بود.

البته جالب است بدانید که این فیلم برای او شهرتی به ارمغان نیاورد. هفت سال بعد مینا وحید در فیلم دوران عاشقی نقش میترا فانی را بازی کرد و به شهرت رسید.

او در سال 1394 در فیلم «کفش هایم کو» به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرد و مورد تحسین تماشاگران سینما قرار گرفت. اما مینا وحید چند سالی است که از بازیگری دور است و هنوز هیچ توضیحی درباره دوری اش از این عرصه ارائه نکرده است.

برخی مدعی هستند او به دلیل حضور در حاشیه کنسرت ماکان ممنوع التصویر شده است. اما برخی رسانه ها این شایعه را تکذیب کرده اند. او به تازگی عکسی از خود در حال انجام یوگا با تیپی عجیب در بالای کوه منتشر کرده است که توجه ها را به خود جلب کرده است.

ژست مینا وحید هنگام مدیتیشن!

بیوگرافی مینا وحید

 

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در هفدهم مرداد 1366 در رشت که در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد.

او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی وارد دنیای سینما و بازیگری شد.

یکی از مهمترین نمایشنامه های مینا وحید «کلاغ از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجشک» است. اما شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان تثبیت شد. این فیلم کاندیدای ده سیمرغ بلورین جشنواره فجر است.

مینا وحید در سریال شهرزاد و در فیلم هایی چون کفش هایم کو و هایلایت حضور داشته است. از دیگر آثار او می توان به بعد از تو، دوران عاشقی، بانوی عمارت، دختران حوا، ساعت به وقت صفر، آتش سبز و … اشاره کرد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا