اخبار ورزشی

چین عجایب لیگ ملت های والیبال است

اولین دیدار لیگ ملت های والیبال در فصل 2023 با شگفتی هایی همراه بود.

تیم ملی والیبال چین با هدایت شنگ وو توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم بلغارستان را شکست دهد و مانند فصل گذشته ناراحتی ایجاد کند.

چینی ها بازی را قوی آغاز کردند و توانستند با درخشش بازیکنان خود مانند ژانگ و چوان جیانگ ست اول را 25 بر 25 برنده شوند. در ست سوم این تیم چین بود که با نتیجه 25 بر 21 پیروز شد تا در آستانه کسب اولین پیروزی باشد، اما تیم بلغارستان با وجود عقب افتادن در ابتدای ست، ست چهارم را با نتیجه 25 بر 25 برد. با آوردن کاپیتان و پاس گورگی سگانوف. .

این دیدار به ست پنجم کشیده شد تا این تیم چین بود که در بازی پنجم با نتیجه 15 بر 9 پیروز شد و در اولین دیدار لیگ ملت ها به پیروزی ارزشمندی دست یافت. سال گذشته چین با نتیجه 3 بر یک از سد بلغارستان گذشت تا این تیم را در دو سال متوالی شکست دهد. شاگردان پلامان کنستانتینوف در تیم بلغارستان نیز با وجود باخت یک امتیاز کسب کردند.

در این بازی ژانگ جین یین 28 امتیاز برای چین و الکساندر نیکولوف 22 امتیاز برای بلغارستان به دست آوردند. یو یوانتای و چوان جیانگ دیگر بازیکنان خوب تیم چین بودند.

گفتید بازی دوم چین روز پنجشنبه برابر صربستان خواهد بود و بلغارستان در همان روز به مصاف اسلوونی خواهد رفت.

منبع: ورزش سه

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا