اخبار روز

چگونه هزینه طرح ترافیک را بازیابی کنیم؟


به گزارش پی ام آپ به نقل از تسنیم، افرادی که به هر دلیلی مجبور می شوند برای تردد روزانه خود در محدوده طرح ترافیک بمانند، با شرایط طرح ترافیک از جمله نحوه ثبت نام در سامانه تهران من و اخذ مجوز آشنایی دارند. وارد منطقه شوید

اما شاید برای برخی از شهروندانی که به ندرت به مرکز شهر (حوزه طرح ترافیک) مراجعه می کنند، سوالاتی از جمله نحوه لغو مجوز رزرو شده برای ورود به محدوده طرح ترافیک و اینکه هزینه طرح پس از انصراف چقدر خواهد بود؟

طبق قوانین جاری، رزرو طرح ترافیک از طریق درگاه اینترنتی یا اپلیکیشن «تهران من» انجام می شود و افرادی که قصد ورود روزانه به طرح ترافیک را دارند باید تردد خود را رزرو کنند تا شهروندان نسبت به رزرو اقدام کنند. عمل. هفتگی و از چهارشنبه هفته قبل یا روزانه.

تهران حتی پس از بازگشت به مبدا می تواند تا ساعت 24 همان روز در صورت تکمیل نشدن سهمیه تردد روزانه اقدام به رزرو کند. چرا که طبق مصوبه شورای ترافیک تهران، سقف سهمیه ورود به طرح ترافیک 103 هزار دستگاه خودرو است.

همچنین امکان لغو رزرو طرح ترافیک فقط قبل از ساعت 6 صبح روزی که می خواهید گزینه لغو آن اگر در محدوده طرح نباشید حدود 6 هزار تومان از هزینه ای که برای طرح پرداخت کرده اید کسر می شود و مابقی پول به حساب کاربری شما اضافه می شود.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا