اخبار روز

چگونه مشکل سد معبر پارکینگ را به مقامات مربوطه گزارش دهیم؟

بهتر است ابتدا صبر کنید تا صاحب خودرویی که مقابل پارکینگ شما پارک کرده و مسدودی ایجاد کرده مراجعه کند.

در صورتی که صاحب خودرو حضور نداشته باشد، شما می‌توانید با پلیس تماس بگیرید و این موضوع را گزارش دهید. با توجه به پلاک خودروی پارک شده، پلیس ممکن است با مالک این خودرو تماس بگیرد و او را به جابجایی خودرو تذکر دهد.

مقابل پارکینگ منازل پارک کردن تخلف محسوب می‌شود و می‌توانید این موضوع را به پلیس گزارش دهید یا شکایت کنید.

اگر در حال خروج از پارکینگ هستید و خودروی دیگری جلوی درب پارکینگ شما قرار دارد، بهتر است صبر کنید تا صاحب خودرو خود را جابجا کند یا با او تماس بگیرید و از او بخواهید تا خودرو خود را جابجا کند. به هیچ وجه نباید برای خروج از پارکینگ، درب خودروی دیگر را باز کرده و این عمل با دیگران احترام ندارد.

در پاسخ به این مشکل باید گفت که بهتر است فردی که ماشینش را جلوی پارکینگ پارک کرده و راه را بسته است چند دقیقه صبر کند و اگر نیامد با پلیس تماس بگیرید و موضوع را به شما گزارش دهید و بر اساس پلاک خودروی پارک شده، پلیس با مالک خودرو تماس گرفته و از او می خواهد که خودرو را جابجا کند.

اگر در صورت تماس با پلیس، مالک خودرو هنوز به محل حضور نیافته باشد، شما می‌توانید مجدداً با پلیس تماس بگیرید و از ایشان درخواست اعزام جرثقیل را داشته باشید. طبق قانون، پلیس مجاز به اعزام جرثقیل به محل مورد نظر است و می‌تواند خودرویی که سد معبر را مسدود کرده را از محل خارج کند و به مکان دیگری یا پارکینگ منتقل کند. این اقدامات به منظور حفظ نظم و امنیت عمومی صورت خواهد گرفت.

گاهی اوقات پارک خودرو در مقابل درب پارکینگ به عادت تبدیل می‌شود و حتی با تذکرات مکرر نیز راننده‌ها این عادت را ترک نمی‌کنند. در صورت وقوع چنین موقعیتی، بهترین روش شکایت از راننده متخلف در دادسراست.

برای شکایت، می‌توانید در ساعات مختلف عکسی از خودروی پارک شده در مقابل درب پارکینگ خود بگیرید و آن را به دادگاه ارائه دهید. با این کار، می‌توانید اثبات کنید که خودرو در ساعات طولانی و مداوم در محل مورد نظر پارک شده است.

پس از ارائه شکایت، با عنوان “مزاحمت و مانع‌کردن از حقوق شما”، دادگاه بررسی خواهد کرد و به این مسئله رسیدگی می‌کند. برای اطمینان از ایجاد تداخلات کمتر، می‌توانید از روش‌های مسالمت‌آمیزی برای برقراری ارتباط با راننده استفاده کنید. اما در صورت عدم تغییر رفتار راننده، مجبور به شکایت از او در دادسرا خواهید بود. همه دادگاه‌ها موظف به بررسی این شکایت هستند و پس از بررسی موثر، تصمیمات لازم را خواهند گرفت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا