اخبار روز سینما

حضور پرشور شولو ماریدوئنا برای سریال Cobra Kai!/ستاره سوسک آبی مشهور می شود!

اخیرا خبری مبنی بر آمادگی شولو ماریدوئنا بخاطر سریال Cobra Kai در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسیده و بازخوردهای بسیاری داشته است.

شولو ماریدوئنا، بازیگر، که بیشتر برای سریال Cobra Kai از نتفلیکس شناخته می‌شود، این سریال را دلیل آماده سازی او برای فیلم آینده سوسک آبی می‌داند. بازیگر شولو ماریدوئنا، که نقش ابرقهرمان سوسک آبی را در فیلم آینده سوسک آبی بازی می‌کند، در مورد اینکه چگونه تجربیات خود از Cobra Kai به او کمک کرد تا برای این نقش آماده شود، فکر کرد.

آمادگی شولو ماریدوئنا بخاطر سریال Cobra Kai

ظهور ماریدوئنا در صنعت سرگرمی قابل توجه بوده است، عمدتاً به دلیل بازی او از میگل دیاز در فیلم کبرا کای. در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی، ماریدوئنا در مورد انتقال خود از نقش خود در سریال نتفلیکس Cobra Kai به پروژه آینده خود، Blue Beetle صحبت کرد.

این بازیگر درس‌های ارزشمندی را که از همبازی‌هایش در کبرا کای آموخته و اینکه چگونه این درس‌ها بر رویکرد او به نقش اصلی جدیدش تأثیر گذاشته است، برجسته کرد و از ویلیام زابکا و رالف ماکیو به خاطر نمونه‌ای از حرفه‌ای بودن و رفاقت تمجید کرد

تاثیر سریال Cobra Kai بر نقش سوسک آبی شولو ماریدوئنا

آماده سازی شولو ماریدوئنا برای درام کبرا کای
تاثیر کبرا کای در نقش سوسک آبی شولو ماریدوئنا، تاثیر کبرا کای روی شولو ماریدوئنا، تاثیر سوسک آبی از کبرا کای

ستاره آبی سوسک توضیح داد:

ویلیام زابکا و رالف ماکیو هر دو به معنای شماره یک بودن در برگه تماس، با روشی که خودشان را حمل می‌کردند نحوه تعاملشان با همه نشان دادند. نه تنها بازیگران، بلکه گروه نیز؛ آن‌ها به همه این احساس را می‌دادند که به آن‌ها تعلق دارند. من تحت تأثیر آن قرار گرفتم، و این باعث شد که من رو به عنوان یک بازیگر و به عنوان یک بچه که کمی عصبی از این که این دنیا چیست، بپسندن.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا