اخبار روز سینما

کاش هیچوقت این چهره پیر و شکسته شده “جواد رضویان” رو نمیدیدم!/ عکس

به تازگی، عکس از جواد رضویان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و چهره شکسته شده این بازیگر را نشان می‌دهد که در ادامه خواهید دید.

در ادامه، شما می‌توانید عکسی از جواد رضویان، با چهره کاملاً پیر و شکسته که مربوط به گریم یک سریال است، مشاهده کنید. جواد رضویان، یکی از بازیگران طنز کشورمان است که تجربه‌های زیادی در زمینه‌ی کارهای طنز داشته است. او فرزند یک روحانی است و پدرش با آقای قرائتی دوست صمیمی هستند. جواد رضویان متاهل است و یک دختر به نام خورشید دارد. علاقه‌ی او به دخترش باعث شده است تا هیچ وقت به داماد دار شدن و ازدواج دخترش فکر نکند. در ادامه، تصاویر جواد رضویان را می‌توانید مشاهده کنید.

کاش هیچوقت این چهره پیر و شکسته شده "جواد رضویان" رو نمیدیدم!/ عکس

جواد رضویان، در سال 1376 و در سن 23 سالگی، پس از چند سال حضور در تئاتر، با مجموعه “سیب خنده” به کارگردانی رضا عطاران وارد دنیای تلویزیون شد. در سال 1377، او در مجموعه “مجید دلبندم” حضور داشت و سپس در سال 1381 و در سن 28 سالگی با بازی در سریال “پاورچین” در نقش داوود به شهرت دست یافت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا