اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

پونه عاشورپور بازیگر سریال همه گیر از چهره واقعی اش رونمایی کرد! /عکس

تازه ترین عکس پونه عاشورپور را در ادامه میبینید.

پونه عاشورپور بازیگر جوان و تازه کار تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان بروجرد است. پونه عاشورپور در واقع اهل زادگاه پدری اش آبادان و اروندکنار است و سال ها پیش دوره بازیگری خود را در دانشگاه آبادان به پایان رساند. پونه عاشورپور، این بازیگر جوان فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و با فیلم بخارست با سینما آشنا شد و در سریال های جادوگر و ملکه گدایان پخش شده از شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخت. لازم به ذکر است که پونه عاشورپور اولین حضور تلویزیونی خود را در مجموعه تلویزیونی همه گیری انجام داد و با این سریال به شهرت رسید.

پونه عاشورپور بازیگر سریال همه گیر از چهره واقعی اش رونمایی کرد! /عکس

نیلوفر کوخانی نیز نقش متین سوپروایزر بیمارستان را بازی می کند. نقش همسرش را نیما شاهرخ شاهی ایفا می کند، پزشکی که از همه چیز دست کشیده و در مقابل گروهی از کادر پزشکی فداکار ایستاده است.

بازیگران این سریال محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌ پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی و … هستند.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به محسن فلاحی مدیر تصویربرداری، پرهام وفایی تدوینگر، بابک زرین موسیقی، محمد درگاهی صداگذاری، محمدصادق بکتاشیان کارگردان و سعید کمانی تهیه‌ کننده اشاره کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا