اخبار روز سینما

هیچ میدانستید این چهره واقعی “مهدی نصرتی” بازیگر سریال سوران است؟! | عکس

چهره واقعی مهدی نصرتی را در ادامه مشاهده کنید.

مهدی نصرتی، بازیگر و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری، در دهه شصت متولد شده است. او در فیلم “لباس شخصی” در نقش یاسر خوش درخشید و با این بازی حضور خود را در جشنواره فجر سال ۹۸ به ثبت رساند. فعالیت هنری مهدی نصرتی از اوایل دهه هشتاد در تئاتر و تولیدات نمایشی و کارهای مخصوص کودکان و عکاسی فیلم آغاز شد و در طول دوران دانشجویی به رشد و توسعه خود پرداخت. با این حال، به دلیل شرایط و مشغله‌های کاری، مهدی نصرتی برای مدتی از بازیگری دور شد و مدتی به عنوان بازیگر کم فعالیت کرد. اما از اوایل دهه نود، مهدی نصرتی به فعالیت هنری خود برگشت و بازی اول خود را در تلویزیون و چند فیلم کوتاه داشت.

هیچ میدانستید این چهره واقعی "مهدی نصرتی" بازیگر سریال سوران است؟! | عکس

بازی مهدی نصرتی در سوران

زمانی که به این پروژه دعوت شدم، نبودم در نظر گرفته شده به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته باشم. اما بعد از یک دوره تمرین، تیم ساخت فیلم تصمیم گرفت که من را برای بازی در نقش اصلی انتخاب کند. این نقش بسیار سخت و پرتلاشت بود، اما با هدایت کارگردان و با استفاده از راهنمایی ها و فیلم های مستندی که در اختیارم قرار گرفت، توانستم آن را اجرا کنم. حضور من در این اثار از قبیل “لباس شخصی”، “کوچه ملی”، “روشنایی دشت” و “وعده دیدار” به عنوان بازیگر، “گروه خدمات” و فیلم سینمایی “دربست” در تئاتر ساعت بیست و نمایش‌های درجه‌بندی شده در جاهای دیگر، قابل مشاهده است.

آغاز بازیگری سخت مهدی نصرتی

مهدی نصرتی با سابقه بیش از یک دهه فعالیت هنری، با بازی در فیلم “لباس شخصی” وارد دنیای سینما شد. در این فیلم، وی نقش اصلی و حیاتی کاراکتری به نام یاسر را بازی کرد و این فیلم در جشنواره فجر ۹۸ به نمایش درآمد. فیلم سینمایی “لباس شخصی” توسط امیرعباس ربیعی کارگردانی و نویسندگی شده و در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم به نمایش درآمد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا