اخبار روز سینما

تا حالا “ملیسا ذاکری” رو با این تیپ و استایل دیده بودی!؟ | عکس متفاوت خانم بازیگر!

ملیسا ذاکری، بازیگر فیلم‌های معروفی مانند “آباجان” و “کوچه بی‌نام”، به همکاری بعدی خود با هاتف علیمردانی در فیلم “ستاره” پرداخته و در نقش اصلی این فیلم به نام صبا، که یک مهاجر جوان است، به خوبی نمایش داده و با بازی برجسته‌اش، استعداد و توانایی خود را به نمایش گذاشته است.

متولد ۲۲ شهریور ۱۳۷۱ در تهران، ملیسا ذاکری از دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل در رشته بازیگری است. وی در دوره‌های بازیگری موسسه کارنامه شرکت کرده و از طریق این موسسه به هاتف علیمردانی معرفی شد. او به عنوان بازیگر اصلی در فیلم “مردن به وقت شهریور” به تألیف و کارگردانی هاتف علیمردانی به شهرت رسید. این بازیگر متخصص در رقص علمی یا موزون و به عنوان یک گیاه‌خوار شناخته می‌شود.

ملیسا ذاکری با بازی در فیلم سینمایی “مردی که حذف شد” به عنوان اولین تجربه حرفه‌ای خود در دنیای بازیگری شروع کرد. در این فیلم، وی نقش راحله، یک دختر ۳۰ ساله را با بازیگری درخشان خود ایفا کرد و این دختر را به عنوان یک شخصیت رازآلود و درونگرا نشان داد. پس از این نقش کوچک، هاتف علیمردانی دوباره او را برای بازی در فیلم “کوچه بی‌نام” به تیم خود دعوت کرد.

تا حالا "ملیسا ذاکری" رو با این تیپ و استایل دیده بودی!؟ | عکس متفاوت خانم بازیگر!

در این عمل هنری، ملیسا ذاکری نقش نسیبه، دختری که درگیر یک عشق ممنوعه می‌شود، را بازی کرد. با حضور در این فیلم و بازی در کنار بازیگران معروفی مانند علیرضا علویان، ستاره پسیانی، پانته‌آ بهرام، باران کوثری، فرهاد اصلانی و محمدرضا غفاری، ملیسا ذاکری در جامعه سینما به شهرت رسید. در سال ۱۳۹۵، او برای سومین بار در فیلم “آباجان” به کارگردانی هاتف علیمردانی نقش زیبای خود را بازی کرد.

در ادامه بیوگرافی ملیسا ذاکری او در این اثر نقش دختری آذری زبان در دهه ۱۳۶۰ و در دل جنگ، بنام «فرزانه» را بازی می‌ کرد و مثل فیلم «کوچه بی‌ نام» درگیر یک عشق ممنوع با پسری بنام “محسن” (با بازی محمدرضا غفاری) می‌ شود ولی این بار جنس این عشق و موقعیت کاراکترها متفاوت است.

بازیگر فیلم آباجان

یکی از بزرگترین آرزوهای ملیسا ذاکری به عنوان یک بازیگر، همبازی شدن با ستایش‌یافتگان صنعت بازیگری مانند سوسن تسلیمی، فاطمه معتمدآریا و خسرو شکیبایی بود. او این آرزو را با حضور در فیلم “آباجان” و بازی در کنار فاطمه معتمدآریا به واقعیت تبدیل کرد.

ملیسا ذاکری با بازی در دو فیلم سینمایی “مردی که اسب شد”، یک فیلم فرم گرا و نمادین، و “کوچه بی‌نام”، یک فیلم اجتماعی با طراحی خوب، توانست دو نقش متفاوت از خود به نمایش بگذارد.

وی به همراه همبازی خود، محمدرضا غفاری، با داشتن پلاکارد در خیابان‌های تهران برای تبلیغ فیلم “آباجان” فعالیت می‌کردند و مردم را به دیدن این فیلم دعوت می‌کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا