اخبار روز سینما

عکسی باورنکردنی از دلسا کریم زاده / بیوگرافی آذر سریال نیکان + عکس

به نقل از شمانیوز، دلسا کریم زاده بازیگر ایرانی است و در فیلم‌هایی مانند فیلم و سریال ایکس لارج نهنگ آبی، رقص روی شیشه و سریال نیکان که از شبکه سه سیما پخش می‌شود به عنوان بازیگر حضور داشته است. دلسا کریم زاده این بازیگر سابقه حضور در نمایش مفیستو برای همیشه، روغن کنجد، آقای اشمیت کیست؟ را نیز در کارنامه هنری خود دارد. دلسا کریم زاده فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و از جمله فعالیت های هنری او تئاتر «آقای اشمیت کیست؟» به کارگردانی امیر حسین گلشنی و سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه اشاره کرد. در ادامه چهره جدید دلسا کریم زاده را خواهید دید:

عکس جدید دلسا کریم زاده

مجموعه تلویزیونی «نیکان» به کارگردانی علی سرآهنگ و تهیه کنندگی کامران مجیدی محصول جدید مرکز سیما فیلم از جمعه 12 خرداد ماه ساعت 21:45 از شبکه سه سیما پخش می شود و دلسا کریم زاده در نقش  آذر در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می کند.

در خلاصه سریال نیکان آمده است: یک پرنده کوچک قبل از پرواز اولین چیزی که تجربه می کند حس افتادن است…

گفتنی است نگاهی کلی به پیامک های هفته گذشته نشان می دهد که سریال نیکان که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده نیز با استقبال خوبی روبرو شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا