اخبار روز سینما

چهره های مطرح سینما و تئاتر به نشانه سوگ درگذشت آتیلا پسیانی برای او نوشته اند. خدا با توست، خسته از شب.

آتیلا پسیانی امروز جمعه سیزدهم مهر او درگذشت و جامعه سینما و تئاتر ایران را در اندوه و اندوه فراوان فرو برد. هنرمندی که زندگی اش از کودکی در کنار مادر عزیزش با تئاتر پیوند خورد و سال ها با قدرت و استقامت ادامه داد و کار درخشانی از خود به جای گذاشت. امروز بلافاصله پس از مشخص شدن خبر درگذشت این هنرمند محبوب، چهره های مختلف سینما و تئاتر به این ضایعه بزرگ واکنش نشان دادند.

به گزارش پی ام آپ، سهرا پسیانی دختر این هنرمند محبوب با انتشار عکسی از پدرش همراه با جمله ای نوشت: نباید اینقدر زود می رفتی.

رضا کیانیان او همچنین با انتشار پستی درباره علاقه اش به آتیلا پسیانی نوشت: آتیلا هم رفت و رفت و رفت. دوست تئاتری که خیلی خیلی خیلی دوستش داشتم.

مرضیه برومند خانه سینما این آگهی را منتشر کرد و توضیح داد: «روح آتیلا نازنین شاد». صمیمانه‌ترین تسلیت‌هایمان را به خانواده محترم ایشان، عمیق‌ترین تسلیت‌هایمان را به جامعه سینما، تئاتر و تلویزیون».

ایرج طهماسب او در مطلبی خطاب به پسیانی نوشت: عزیزم زود نرفتی؟

پرویز پرستویی با انتشار این تصویر از سریال زیرتیغ آتیلا پسیانی نوشت.

پرویز پرستویی او با انتشار عکسی از خود در کنار آتیلا پسیانی در سریال زیر تیغ نوشت: آتیلا عزیزم هنرمند، انسان، دوست، بی مرز، دلسوز، مخلص، آگاه، چرا رفتی؟ روحت شاد و یادت همیشه جاودانه تسلیت عرض می کنم به فاطمه عزیز، تسلیت عمیقم به ستاره مهربان، تسلیت عمیقم به خسرو نازنین و همه دوستدارانش.

محمدرضا شریفی نیا عکس سیاه و سفید آتیلا پسیانی با نوار مشکی در لبه قاب و نوشته «روح شاد» روی آن.

محمدمهدی عسگرپور این کارگردان سینما و تلویزیون خطاب به پسیانی نوشت: ترفیعت را تبریک می گویم مرد نازنین.

رویای تیموری وی با انتشار دو عکس سیاه و سفید از آتیلا پسیانی و فردوس کاویانی توضیح داد: درخت هنر پاییزی هر روز برگ می ریزد، ما نسل دوستی بودیم اما قرار نبود به این زودی از هم جدا شویم.

رضا میرکریمی وی با انتشار عکسی از این هنرمند نوشت: خدا پشت و پناهت هنرمند مخلص و خستگی ناپذیر.

همایون آسیایی او عکسی از آتیلا پسیانی منتشر کرد که روی آن نوشته «یاد گرامی…»

چهره های مطرح سینما و تئاتر به نشانه سوگ درگذشت آتیلا پسیانی برای او نوشته اند. خدا با توست، خسته از شب.
سریال «بی گناه» به کارگردانی مهران احمدی از آخرین بازی های زنده یاد پاسیانی است.

مهران احمدی وی با انتشار عکسی از خود در کنار آتیلا پسیانی نوشت: آتیلا عزیزم.

حبیب رضایی او با انتشار عکسی از خود در کنار آتیلا پسیانی در نشست خبری جشنواره فجر نوشت: آخه ما در حضور این موجود شیرین چه کنیم؟ ای کاش دنیا از خنده هات و خلاقیت ناب تو خالی باشد. چه زمانی برای ملاقات با دوستت رضاخان حداد ما را ترک کردی؟ آقای آتیلا پسیانی من همیشه در سوگ شما خواهم بود.»

امیر آقایی در مواجهه با این ضایعه بزرگ در داستان خود گفت: درد آرامش نمی دهد. برای فاطمه، برای ستاره، برای خسرو صبر آرزو می کنم.»

حامد بهداد وی در سوگ درگذشت این عزیز مطلبی با این مطلب منتشر کرد: بله نام و یادش می ماند اما نبودنش با یادش مایه اندوه است با عرض پوزش که زود رفتم ترجمه از دست دادن شما با همه طرفداران و طرفداران شما و این تسلیت و همبستگی کافی نیست، در واقع برای رفتن خیلی زود بود، صد شرم!

امین حیایی وی همچنین در داستانی با این جملات ناراحتی خود را بیان کرد: کلمه تسلیت به تنهایی بیانگر درد از دست دادن جامعه هنری و خانواده عزیز آتیلا پسیانی نازنین نیست. از خداوند منان برای ایشان شادکامی و برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

زمان داوران. در یکی از اخبار منتشر شده درباره درگذشت این هنرمند آمده است: «فرار آرام آتیلا جون، ستاره جانم، خسرو محبوبم و فاطمه جان نقوی، خداوند بر این ضایعه بزرگ صبر دهد.

بهروز شعیبی وی با انتشار عکسی از خود و پسیانی سر صحنه سریال پرده نشین گفت: آتیلا پسیانی بزرگ، بازیگر بی نظیر، انسانی جذاب… تو فقط یک بازیگر نبودی، برای خیلی ها معلم بودی. از ما سالها می گذرد تا هنرمندی دقیق و شایسته و بی ادعا مثل شما به دنیا بیاید من همیشه مدیون شما هستم سفر به سلامتی آتیلاجان عزیز.

چهره های مطرح سینما و تئاتر به نشانه سوگ درگذشت آتیلا پسیانی برای او نوشته اند. خدا با توست، خسته از شب.
«طلسم» یکی از فیلم های خاطره انگیز کارنامه آتیلا پسیانی است.

محسن تنابنده وی با انتشار عکسی سیاه و سفید از آتیلا پسیانی نوشت: آتیلا عزیز.

شبنم مقدمی آگهی سینما داستانی ساخت و نوشت: آتیلا عزیز ما… آتیلا جان… روحت شاد و شاد.

تینا پاکران در درگذشت آتیلا پسیانی چند سطری منتشر کرد: “حضورش دلگرم کننده بود، وجود شما، غارت شما، سینما بازیگر باسوادی است و ما یک فرد فاضل و دوستی را از دست داده ایم. شما خودتان را تکرار نمی کنید.”

هومن سیدی او خطاب به آتیلا پسیانی نوشت: آرام بخواب عزیز دل.

علی سرابی وی با انتشار تصویری از چشمان پسیانی نوشت: آقای پسیانی عزیز، برای من سخت است، باورش سخت است، نوشتن، روحت شاد. روزهای اول اجرایم را به یاد دارم و اینکه چقدر مشتاقانه مرا تشویق به رفتن روی صحنه کردید. تا ابد مدیونت هستم و هرگز فراموشت نمی کنم. ستاره عزیز، من در غم شما شریک هستم.”

ابر صابر او پستی را که قبلا درباره آتیلا پسیانی نوشته بود مرور کرد. در این پست آمده بود: «مردی که بازی می‌کند و به هم تیمی‌های جوانش اجازه می‌دهد. آتیلا کسی است که به بسیاری از ما آموخت که زندگی یک بازی است. مردی که رنگ ها و سلیقه ها را می شناسد. تشخیص غذاهای خوشمزه از بد مزه و…

سام درخشانی او به این فقدان چنین واکنشی نشان داد: «آتیلای جذاب و دلفریب، یادت همیشه در قلب من خواهد ماند، روحت شاد، به ستاره و خسروی عزیزم تسلیت می گویم.

بهرام افشاری او همچنین زیر عکس پسیانی نوشت: آتیلای عزیز از این همه لطفت ممنونم…دیر یا زود دوباره همدیگر را ملاقات خواهیم کرد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا