اخبار روز سینما

مردان جذب چه آرایش‌هایی در بین خانم‌ها می‌شوند؟!

کدام مدل آرایش مردانه را بیشتر جذب می کند؟

به گزارش پی ام آپ، اکثر خانم ها همیشه این تفکر را داشتند که اکثر آقایان همیشه خانم‌هایی با آرایش‌های زیادو غلیظ و تیره را دوست دارند، اما طبق مطالعاتی که انجام شده، این تصور کاملا اشتباهی است. زیبایی و جذابیت برای مردان چیز دیگری است که اکثر خانم‌ها از آن خبر ندارند!

کدام مدل آرایش مردانه را بیشتر جذب می کند؟

 

آیا مردان زنان با آرایش کمتر را ترجیح می‌دهند؟ 

این روزها آرایش در بین خانم ها بسیار بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده است و کم کم شاهد حالت غلیظ تری در چهره ها هستیم.

آرایش کردن گاهی اوقات تاثیر منفی روی زیبایی می گذارد، بنابراین بهتر است برای دوست دختر یا مراسم خاص، یعنی جایی که آقایان حضور ندارند، آرایش بسیار غلیظ انجام دهید.

زیرا آقایان معمولاً ظاهر طبیعی را ترجیح می دهند، بنابراین به جای استفاده از محصولات غلیظ آرایش بهتر است ملایم‌تر خودتان را زیبا کنید.

کدام مدل آرایش مردانه را بیشتر جذب می کند؟

این همه سنگینی آرایش روی صورت خانم ها ظاهرا برای افزایش جذابیت آنهاست، اما آقایان در مورد جذابیت نظر دیگری دارند.

آرایش غلیظ

البته که آقایان این آرایش سبک را برای همسرشان دوست دارند…

مطالعات نشان می دهد که مردان همیشه زنانی را ترجیح می دهند که کمتر آرایش می کنند و آرایشی که هر مردی دوست دارد روی صورت همسرش ببیند.

آرایشی کاملا ملایم است که پوست را صاف تر و لب ها را شاداب تر نشان می دهد. لب‌های نسبتا پر، چشم‌های شاد و مهربان و پوست صاف معمولاً از نظر مردان معیار زیبایی هستند.

کدام مدل آرایش مردانه را بیشتر جذب می کند؟

مردان زنان کم آرایش یا بدون آرایش را ترجیح می دهند، بنابراین تا حد امکان محصولات آرایشی اضافی را از زندگی خود حذف کنید.

شما همیشه بدون آرایش خوب به نظر می رسید، همسرتان همیشه به دنبال زیبایی و خوش تیپی در شماست و آنها هرگز جذب آرایش های سنگین نمی شوند.

کدام مدل آرایش مردانه را بیشتر جذب می کند؟

خانم ها با آرایش می توانند ظاهر خود را زیباتر کنند، اما زیبایی فقط صورت نیست، گاهی اوقات آقایان ظاهر فیزیکی شما را زیبا می دانند.

حال شما را با دلایلی که مردان زنان بدون آرایش را بیشتر دوست دارند آشنا می کنیم.

آرایش طبیعی

۱) مراقب زیبایی طبیعی خود باشید

هیچ کس در این دنیا کامل نیست، به همین دلیل است که خانم ها سعی می کنند زیبایی ظاهر خود را با آرایش کردن، تقویت آن و افزایش اعتماد به نفس خود تکمیل کنند.

بسیاری از مردان هستند که همیشه یک زن بدون آرایش را به عنوان همسر خود ترجیح می دهند و به شدت مخالف آرایش غلیظ هستند، در عوض دوست دارند همسرشان مراقب جوانی و زیبایی طبیعی آنها باشد.

زیبایی طبیعی صورت

۲) داشتن ظاهری طبیعی

70 درصد از مردان در یک نظرسنجی گفتند که ظاهر طبیعی زنان بدون آرایش جذاب تر از آرایش است.

هر مردی دوست دارد چهره طبیعی و پوست سالم همسرش را ببیند. برخی از دختران در شبکه های اجتماعی با آرایش بیشتر به خصوص در ناحیه چشم توجه بسیاری را به خود جلب می کنند، اما به طور کلی یک دختر شیک و طبیعی همیشه جذاب تر به نظر می رسد.

کدام مدل آرایش مردانه را بیشتر جذب می کند؟

البته این روزها فیلترهای مختلفی در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام و اسنپ چت وجود دارد که با ترفندهای مختلف قصد دارند ظاهر طبیعی شما را زیباتر کنند، اما شما خانم ها نباید به آن ها دامن بزنید، زیرا به مرور زمان تاثیرات روانی منفی برای شما به همراه خواهد داشت.

پس همیشه به ظاهر طبیعی خود افتخار کنید. البته می توانید طبق معمول آرایش کنید اما نباید به آن تکیه کنید و زیاده روی نکنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا