اخبار روز سینما

چهره قدیمی جواد رضویان شما را شوکه خواهد کرد! +[تصویر جدید جواد رضویان به همراه خانواده اش]

یک عکس اخیرا چهره سابق جواد رضویان در فضا و شبکه های مجازی پخش شد که بازتاب گسترده ای داشت.

به تازگی عکسی بسیار محبوب از جواد رضویان بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است. با اخبار به خواندن ادامه دهید چهره جدید جواد رضویان با ما بمان.

چهره سابق جواد رضویان

عکس جدید جواد رضویان

به گزارش منابع خبری:

جواد رضویان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران عکسی از چهره خود با گریم منتشر کرد که تاثیر زیادی داشت. می توانید ادامه دهید آخرین عکس جواد رازویان این را ببینید:

چهره سابق جواد رضویان

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: فیلم خنده دار، عجیب و بدون سانسور جواد رضویان بدبخت نبودم

جنبش +18: فیلم لو رفته از حمید لولایی و جواد رضویان [+فیلم کامل دوربین مخفی]

جواد رضویان به همراه خانواده اش

جواد رضویان به همراه خانواده اش
همسر و فرزند جواد رضویان

او سالهاست که ازدواج کرده و یک دختر به نام امین دارد. سید جواد رضویان با بیان اینکه همسرش تأثیر مثبتی در زندگی او داشته است، در سال 76 با سریال «سیب خنده» برای اولین بار موفق شد چهره شود.

همسر و فرزند جواد رضویان

عکس خانوادگی جواد رضویان را در زیر مشاهده می کنید:

جواد رضویان به همراه خانواده اش
همسر و فرزند جواد رضویان

سید جواد رضویان متولد 6 ساله مرداد 1353 بازیگر و کارگردان ایرانی است. پاورچین بیشتر، جایزه بزرگ و درحاشیه و غیره. او به طور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد. سید جواد رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفسه خواه همکلاسی بود و با کمک آنها وارد این عرصه شد.

سید جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری فعالیت می کند. او با سیب خنده روی پرده ها آمد. اما او با سریال طنز Powerchain به کارگردانی مهران مودی به موفقیت دست یافت و این موفقیت را بار دیگر در جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مودی تکرار کرد. بازی او در درحاشیه 1 و درحاشیه 2 به کارگردانی مهران مدیری باعث محبوبیت بیشتر جواد رضویان شد.

جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی از جمله 021 داشت که البته نتوانست دستاوردهایش را در عرصه بازیگری تکرار کند. او تاکنون در چندین فیلم تلویزیونی بازی کرده و آلبوم های متعددی منتشر کرده است که جدیدترین آنها حفد دوزی نام دارد. او دو دختر دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد چهره سابق جواد رضویان چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا