اخبار روز سینما

چهره جذاب محمد بحرانی قبل از کچل شدن / قاضی صدا دل همه را برد + عکس

به گزارش پی ام آپ، عکسی از محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان و یکی از اعضای هیئت داوران برنامه صدا شو درباره جوانی این هنرمند را مشاهده می کنید. محمد بحرانی کارگردان، صداپیشه، عروسک گردان، شاعر و مجری است. محمد بحرانی اصالتا اهل کازرون است. لهجه شیرین آبادانی جانبخشی، عروسک مورد علاقه جناب خان، نوزاد شیرازی جناب هم سعد، مردی ساده دل اما بدشانس و نوزاد ببایی، چهره پسرانه و نرم او در «مجموعه کلاه قرمزی» است. از جمله فعالیت های برجسته محمد، بیشترین تضاد ممکن با صدای پرطنین و قدرتمند او، بحران در حوزه آواز و دلیل اصلی محبوبیت او در بین مردم است. این عکس از محمد بحرانی را در زیر مشاهده می کنید:

گفتگوی جالب با محمد بحرانی

وقتی روبه روی هم می نشینید، خیلی جدی تر از آنچه تصور می کردید به نظر می رسد. صداپیشه عروسک های دوست داشتنی و دوست داشتنی مثل ببایی و اقوی همساده این بار با عروسکی ارغوانی که این روزها نامی برای خود دست و پا کرده و با ترانه های شبانه اش دل ملت را شاد می کند مهمانمان بودیم. بله، با جناب خان، محمد بحرانی و دو کارگردانش حامد ذبیحی و مهدی برقایی. گفتگوی ما با بحرانی را بخوانید تا با جادوی جناب خان بیشتر آشنا شوید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا