اخبار روز سینما

چهره بازیگر “آن شرلی” بعد از ۳۸ سال دیدنی است! | عکس

به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، مگان فالوز، یک بازیگر تلویزیونی و سینمایی اهل ایالات متحده، که در دهه شصت متولد شده است.

او به خاطر بازی در سریال معروف “رویای سبز” به خوبی شناخته شده است که در آن نقش “آن شرلی” را بازی کرد. با گذشت 38 سال از بازی در آن سریال، مگان فالوز هنوز هم چهره زیبایی دارد و مورد توجه قرار می‌گیرد. او در حال حاضر 55 ساله است.

مگان فالوز دو فرزند دارد. او در سه قسمت اول این سه گانه نقش شرلی کویین سالیوان را بازی کرد.او همچنین در سریال سلطنتی نقش بسیار چشمگیری در نقش کاترین مدیچی داشت و پس از تست بازیگری از بین صدها نفر برای این نقش انتخاب شد و به خوبی آن را به تصویر کشید.

چهره بازیگر "آن شرلی" بعد از ۳۸ سال دیدنی است! | عکس

سریال رویای سبز

Anne of Green Gables”آن در گرین گیبلز” (به انگلیسی: “Anne of Green Gables”) یک مینی سریال تلویزیونی دو قسمتی پر مخاطب است که در سال ۱۹۸۵، بر اساس رمانی به همین نام از نویسنده لوسی ماد مونتگمری ساخته شده و از شبکهٔ CBC پخش شده است. این مجموعه اولین قسمت از چهارگانه آن در گرین گیبلز است. “آن در گرین گیبلز” همانند دو کتاب دیگر از لوسی ماد مونتگمری به نام‌های “قصه‌های جزیره” و “امیلی در نیومون”، توسط کوین سالیوان تهیه شده است.

آن شرلی یک یتیم دوازده ساله است که در سه ماهگی پدر و مادرش را از دست داد. هاموند با خانواده اش زندگی می کند، اما وقتی آقای هاموند می میرد، او را به یک یتیم خانه می فرستند و در آنجا به او می گویند که توسط خانواده ای در جزیره پرنس ادوارد به فرزندی پذیرفته شده است. با رسیدن به Only، آن در ایستگاه قطار با متیو کاتبرت ملاقات می کند و از دیدن آن در آنجا شگفت زده می شود. متیو و خواهرش ماریلا منتظر یک پسر بودند، اما یتیم خانه به طور تصادفی دختری را برای آنها فرستاد…

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا