اخبار روز سینما

اشتباه شبکه ورزش در اعلام نام استاد بزرگ شطرنج! / نام تتلو در سر تیتر خبرها قرار گرفت!

تتلو یکی خوانندگان ایرانی است که مدت‌هاست در ترکیه حضور دارد. به تازگی شبکه ورزش به جای نام پرهام مقصودلو از امیرحسین مقصودلو برای قهرمان شطرنج استفاده کرده است که نام تتلو را بر سر زبان‌ها انداخته است.

به گزارش پی ام آپ به نقل از شمانیوز؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده ایرانی است. استاد بزرگ پرهام مقصودلو اولین شطرنج باز ایران یکی از خوش شانس های مدال آور این مسابقات است. اما شبکه ورزش به جای پرهام مقصودلو از نام امیرحسین مقصودلو استفاده کردند. به این ترتیب تتلو خواننده محبوب ایرانی بدون انجام مسابقه رسمی در زندگی خود استاد شطرنج شد. تتلو اکنون در ترکیه است در ادامه اسم تتلو را در برد شطرنج مشاهده می کنید:

اشتباه شبکه ورزش در اعلام نام استاد بزرگ شطرنج! / نام تتلو در سر تیتر خبرها قرار گرفت!

علاقه به خوانندگی و ورزش

مادرم عاشق خوانندگی بود و همیشه در خانه می خواند، خواهرم هم همینطور بود، پدرم هم عاشق فوتبال بود، من هم به فوتبال و هم به خوانندگی علاقه مند شدم.

موسیقی از ۱۶ سالگی

به طور جدی، او از سال 2002 در 16 سالگی شروع به تحصیل در موسیقی پاپ کرد و آثار خود را از طریق وبلاگی که دوست نزدیکش امین دانکر ایجاد کرده بود منتشر کرد.

جنجال در دبی

در سال 2004 در 18 سالگی به دبی رفت و سبک R&B را از شاهرخ سالار آموخت تا اینکه به ایران بازگشت و انتشار عکس های دبی او حاشیه ساز شد.

حمایت از میرحسین موسوی

امیر تتلو در سال 1387 در سن ۲۲ سالگی از میرحسین موسوی حمایت کرد و آهنگ ایران سبز را منتشر کرد و در آن از مردم خواست به او رای دهند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا