اخبار روز

کسب و کارهایی که در اینستاگرام موفق ترند!

به گزارش پی ام آپ، بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر 653 هزار فروشگاه اینترنتی فعال در اینستاگرام وجود دارد. علاوه بر این، فروش پوشاک مهمترین تجارت در اینستاگرام است و پس از آن فروش لوازم آرایشی و بهداشتی. جایگاه سوم فروش اینستاگرام در اختیار فعالان تهیه غذا و رستوران است.

البته شرکت های زیادی در تلگرام صفحات خرید و فروش دارند اما کارشان دیگر شبیه اینستاگرام نیست. بر اساس اطلاعات دریافتی یکتا نت، ۷۸۰ هزار فروشگاه در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی فعال هستند که از این تعداد ۶۵۳ هزار فروشگاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند.

بررسی ها نشان می دهد که تعداد فروشگاه های اینستاگرام در ایران یک چهارم فروشگاه های آنلاین اتحادیه اروپا است. به عنوان مثال، ترکیه 521 هزار و امارات متحده عربی دارای 292 هزار فروشگاه اینستاگرام هستند. ادمین های کسب و کار اینستاگرام 4 بار در ماه صفحه خود را به روز می کنند و به طور متوسط ​​13500 فالوور دارند.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد ایرانیان 41 میلیون صفحه شخصی اینستاگرام و 3.6 میلیون صفحه عمومی دارند. این صفحات عمومی اینستاگرام فارسی در سال گذشته 440 میلیون پست منتشر کردند. هر کاربر ایرانی در سال گذشته به طور متوسط ​​275 صفحه عمومی را دنبال کرده و به طور متوسط ​​7000 پست را در آن لایک کرده است. تعداد کل بازدیدهای ماهانه در اینستاگرام و تلگرام از شهریور سال گذشته تا آذرماه افت شدیدی را تجربه کرد که مربوط به قطعی اینترنت در آن زمان است.

علاوه بر این، موضوعات مد و لباس، سبک زندگی، زیبایی و مراقبت از پوست، فناوری، ورزش و تناسب اندام، غذا و آشپزی، کلمات الهام بخش و انگیزشی و سلامت و تغذیه از مهم ترین موضوعات مورد توجه هستند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا