دانستنی ها

چرا مردان قدبلند ترجیح میدهند با زنان قدکوتاه وارد رابطه شوند؟!

جزئیات اطلاعات مربوط به جذب مردان قدبلند به زنان کوتاه تر از خودشان را از اینجا بخوانید.

 

موضوع ترجیح قد در انتخاب شریک زندگی، به یک مبحث داغ در دنیای دوستیابی تبدیل شده و در شبکه‌های اجتماعی، بحث‌های فراوانی را به راه انداخته است. به نظر می‌رسد که تمرکز بسیاری از این بحث‌ها بر روی زنانی است که اعلام می‌کنند تنها به مردان با قد ۱.۸۰ سانتیمتر به بالا علاقه دارند.

چرا زنان کوتاه قد دوست دارند با مردان قدبلند قرار بگذارند و بالعکس؟

در زیر نظرات کارشناسان روابط در مورد تفاوت قد در قرار ملاقات و اینکه چرا زنان با هر قدی تمایل به داشتن شریک قد بلندتری دارند آورده شده است.

چرا زنان کوتاه قد دوست دارند با مردان قدبلند قرار بگذارند و بالعکس؟

تشخیص قد سخت است

با توجه به اویگِیل لِو، که یک متخصص درمان رفتاری شناختی است، زنان به دلایل تکاملی، بیولوژیکی و اجتماعی به مردان قدبلند جذب می‌شوند. او توضیح می‌دهد که تاثیر بیولوژیکی یا اجتماعی به طور قطع مشخص نیست، ولی مدل‌های تکاملی و بیولوژیکی ارتباط قد با سلامت و توانایی را آشکار می‌کنند.

لِو به اهمیت نقش‌های جنسیتی و منابع در دسترس در جذب زنان به مردان قدبلند اشاره می‌کند. زنانی که به مردان وابسته مالی و مسکن هستند، در انتخاب شریک عاطفی به ظاهر آن‌ها سختگیر نیستند. این روند در گذشته تا حد زیادی مشاهده می‌شده، اما اکنون با افزایش دسترسی زنان به منابع مالی، حساسیت آن‌ها نسبت به ظاهر شریک زندگی بیشتر شده است. همچنین در گذشته، شغل زنان بر شغل مردان تأکید بیشتری داشته، اما با تغییر نقش‌های جنسیتی، این تفاوت‌ها نیز کاهش یافته است.

به گفته لئو، برای زنان، جامعه به طور کلی کوتاهی قد را با زنانگی یکی می‌داند، که به عقیده او می‌تواند دلیلی برای ترجیح برخی از زنان مردان بلند قد باشد. او می‌گوید: «جامعه زنانگی را با کوچک بودن، شکننده بودن و کوچک بودن، و مردانگی را با قدرت، قدرت و تسلط اشتباه می‌گیرد».

چرا زنان کوتاه قد دوست دارند با مردان قدبلند قرار بگذارند و بالعکس؟

مردم تمایل دارند قد را با قدرت و قدرت یکی بدانند.

نیکول مور، روانشناس متخصص در عشق، روابط و زبان بدن، می گوید که اکثر مشتریانی که او با آنها کار می کند، قد را با قدرت و اعتماد به نفس یکی می دانند. او می‌گوید: «بسیاری از مشتریان من، صرف‌نظر از قدشان، نشان داده‌اند که دوست دارند شریک زندگی‌شان در صورت لزوم از آنها محافظت کند.

به گفته مور، بسیاری از زنان همچنین بر این باورند که مردان کوتاه‌قدتر و لاغرتر نمی‌توانند از آنها محافظت کنند و همین امر باعث می‌شود مردانی بزرگ‌تر از خودشان انتخاب کنند.

چرا زنان کوتاه قد دوست دارند با مردان قدبلند قرار بگذارند و بالعکس؟

مور همچنین می‌گوید از برخی از زنان شنیده شده است که می‌خواهند با مرد قد بلندتری رابطه داشته باشند تا در صورت افزایش وزن، کوچک‌تر به نظر برسند. او می‌گوید: «این همچنین به برنامه‌های فرهنگی ظریف مربوط می‌شود که به ما این احساس را می‌دهد که یک زن باید همیشه از نظر جسمی کوچکتر از شریک مرد خود باشد.

به نظر می رسد زنان قد کوتاه نمی خواهند با یک مرد قد بلند باشند. مور می گوید که یک مشتری 5 فوتی داشته است که با احساس “خیلی قد بلند” بزرگ شده است زیرا مادر و خواهر بسیار جوانی داشته است. مور می‌گوید: «هنگامی که به دنبال شریک زندگی می‌گشت، او کسی را می‌خواست که حتی وقتی کفش‌های پاشنه بلند می‌پوشید، به او احساس کوچکی بدهد». او بالاخره همسری با قد 198 سانتی متر پیدا کرد و از قدش بسیار راضی است.

چرا زنان کوتاه قد دوست دارند با مردان قدبلند قرار بگذارند و بالعکس؟

چرا مردان زنان کوتاه قد را ترجیح می دهند؟

در خصوص ترجیح مردان بلندقد نسبت به زنان کوتاه‌قد، مور توضیح می‌دهد که این ترجیح ممکن است ناشی از “برنامه‌ریزی فرهنگی” باشد که زنان را ترغیب به جذب مردان بلندقد کرده است. این تفاوت قد می‌تواند به وجود پویایی در رابطه منجر شود، که برخی افراد آن را جذاب می‌پندارند؛ به عنوان مثال، زوج‌هایی که پویایی را در تفاوت قد می‌بینند و از این امر لذت می‌برند. همچنین، برخی مردان بلندقد ممکن است از تحت سلطه یک زن کوتاه‌قد ولی جسور لذت ببرند.

مور تاکید می‌کند که ترجیحات قد مساله شخصی است، اما افراد باید به اهمیت این نکته توجه کنند که ترجیحاتشان از کجا نشأت می‌گیرد؛ آیا ناشی از احساس ناامنی یا تصورهای منسوخ اجتماعی است.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/چرا-مردان-قد-بلند-عاشق-زنان-کوتاه-قد-می/
  • سکس با افراد قد کوتاه
  • چرا زنها قدکوتاتر ازمردان است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا