اخبار روز

«چرا ما هیچ فرازمینی را ملاقات نکردیم؟»/ ایلان ماسک می خواهد معمای بزرگ «فرمی» را حل کند.

این پارادوکس به انریکو فرمی نسبت داده می شود. شخصی که طراح اولین راکتور هسته ای بود. فرمی نظریه های مختلفی در مورد عدم آمدن بیگانگان فرازمینی به زمین داشت. از جمله اینکه سفر فضایی در این سطح هنوز امکان پذیر نیست.

زومیت نوشت: ایلان ماسک می‌گوید شرکت جدیدش می‌خواهد نسخه‌ای از هوش مصنوعی طراحی کند که برای حل «پارادوکس فرمی» طراحی شده است.

ایلان ماسک معتقد است هوش مصنوعی بالاخره یکی از بزرگترین رازهای تاریخ بشر را حل خواهد کرد: چرا ما هنوز با فرازمینی ها ارتباط برقرار نکرده ایم؟

ایلان ماسک به دنبال هوش مصنوعی شبیه انسان (AGI) است.

مدیرعامل تسلا، توییتر و اسپیس ایکس می گوید که جدیدترین سرمایه گذاری او، xAI، هوش مصنوعی شبیه انسان (AGI) را دنبال می کند. به گفته ماسک، این نسخه از هوش مصنوعی “ماهیت واقعی هستی” را درک می کند و اسرار مربوط به ماده تاریک، انرژی تاریک و گرانش را حل می کند. این هوش مصنوعی حتی می تواند پارادوکس فرمی را حل کند.

انریکو فرمی، فیزیکدان بزرگ قرن بیستم، از خود پرسید: “فراز زمینی ها کجا هستند؟”
انریکو فرمی، فیزیکدان بزرگ قرن بیستم، از خود پرسید:

تناقض شکلی که سال ها ایلان ماسک را مورد توجه قرار داده است، یک سوال مهم را مطرح می کند: چرا ما هنوز شواهدی از حیات هوشمند فرازمینی را ندیده ایم یا ندیده ایم؟ همچنین در شرایطی که از نظر آماری تا کنون باید از حیات فرازمینی اطلاع داشته باشیم.

همچنین این سوال مطرح می شود که آیا فقدان اکتشافات نشانه حیات فرازمینی به این معنی است که فرازمینی های فرازمینی وجود خارجی ندارند؟

بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، پارادوکس مورد بحث به انریکو فرمی نسبت داده شده است. شخصی که طراح اولین راکتور هسته ای بود. فرمی نظریه های مختلفی برای جلوگیری از ورود بیگانگان به زمین داشت. از جمله اینکه سفر فضایی در این سطح هنوز امکان پذیر نیست.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا