اخبار روز

چرا درآمد شغل تعمیر موبایل بالاست؟

از سوی دیگر، از آنجایی که قیمت تلفن های همراه هر روز افزایش می یابد و خرابی ها یا مشکلاتی پیش می آید، مردم ترجیح می دهند تلفن های همراه خود را تعمیر کنند. پس می توان گفت امروز درآمد تعمیرات موبایل بالاست! طبق اعلام اتحادیه اصناف ایران، این شغل جزو پردرآمدترین مشاغل است. در ادامه این مقاله به فعالیت تعمیرات تلفن همراه که یک مهارت تخصصی است و مسائل مهم مرتبط با آن مانند بازار کار می پردازیم.

آیا تعمیر تلفن همراه یک تخصص پرسود است؟

اگر می خواهید کسب و کاری را با درآمد تضمینی و بالا راه اندازی کنید، شکی نیست آموزش تعمیرات موبایل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با توجه به نقش برجسته ای که تلفن های همراه در زندگی امروز مردم ایفا می کنند و هزینه ای که برای تعمیر آن ها می پردازند، این شغل به یک تخصص پرسود تبدیل شده است. برای اشتغال در این زمینه نیازی به اجاره مغازه نیست و بسیاری از افراد موفق در این صنعت به صورت آنلاین سفارش می گیرند و مجدانه مشغول کار هستند.

از طرفی می توانید فعالیت خود را در این زمینه کاری گسترش دهید و محدود به انجام یک کار نباشید. در واقع به غیر از تعمیر تلفن همراه، شما می توانید دستگاه ها و لوازم جانبی موبایل مانند تلفن همراه، شارژر، قاب گوشی و غیره را نیز بفروشید، خرید و فروش تلفن همراه و انجام کارهای دیگر را انجام دهید. به همین دلیل است که می گوییم درآمد تعمیر موبایل بالاست.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر تلفن همراه

خبر خوب این است که برای خرید وسایل لازم نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید و می توانید با مبلغ معقول و کم کار خود را شروع کنید.

همچنین مهم است که بتوانید بدون داشتن مغازه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، یعنی می توانید با سرمایه اندک یک شرکت سودآور راه اندازی کنید. برای این شیوه کار، البته باید استراتژی خوبی تدوین کنید و اعتماد مشتریان را جلب کنید.

به طور کلی کار در این زمینه محدود به مبلغ خاصی نیست، یعنی بسته به زمانی که به این کار اختصاص می دهید و همچنین سطح صلاحیت شما، درآمد شما می تواند به سطوح بسیار بالا و فوق العاده ای برسد.

درآمد تعمیر موبایل چقدر است؟

میزان درآمد شما از این حرفه به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به بررسی آنها می پردازیم:

  • سطح مهارت شما می تواند در جذب مشتریان شما بسیار موثر باشد. اگر نتیجه تعمیرات شما رضایت بخش باشد و بتوانید بسیاری از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برندهای مختلف تلفن همراه را حل کنید، نه تنها به شما ارجاع داده می شود، بلکه به افراد دیگر نیز معرفی خواهید شد. به این ترتیب با ارائه کیفیت مورد نظر خود تبلیغات رایگانی برای خود دریافت کرده و درآمد بالایی کسب خواهید کرد.

  • از طرف دیگر، عامل مهم دیگر زمانی است که می خواهید به کار خود اختصاص دهید. پس واضح است که هر چه زمان بیشتری صرف کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

  • بخشی نیز به شانس شما در ماه بستگی دارد، یعنی اینکه کدام مدل تعمیر را در یک ماه دریافت خواهید کرد، زیرا برخی از تعمیرات ساده تر و سود کمتری دارند، در حالی که برخی دیگر پیچیده تر و سودآورتر هستند، اما در هر صورت درآمد شما به طور قابل توجهی ارزان تر خواهد بود.

  • محل کار شما یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار است. هر چه بیشتر کسب و کار خود را در یک مکان شلوغ اداره کنید، مشتریان بیشتری خواهید داشت، حتی اگر بسیاری از آنها موقتی باشند و فقط یک بار به شما مراجعه کنند.

درآمد حاصل از مشاغل تعمیر موبایل برای مبتدیان و حرفه ای ها:

میزان درآمدی که می توانید از این کار کسب کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال، مهمترین عامل سطح مهارت فرد برای آن شغل است. بسته به سطح صلاحیت، درآمد ماهانه نیز متفاوت است. به عنوان مثال، ورودی های شغلی می توانند با این شغل ماهیانه حدود 10 تا 15 میلیون تومان درآمد داشته باشند، در حالی که افراد حرفه ای در این زمینه می توانند ماهیانه 20 تا 30 میلیون یا بیشتر درآمد داشته باشند.

آینده اشتغال و درآمد تعمیرات موبایل

چرا درآمد شغل تعمیر موبایل بالاست؟

فناوری روز به روز نسبت به روز قبل در حال پیشرفت است و می توان گفت استفاده از تلفن همراه جزء جدانشدنی زندگی ما بوده و خواهد بود. پس اگر با پیشرفت موبایل مهارت های خود را به روز کنید، مطمئن باشید که تا سالیان سال شغلی تضمینی و بسیار پردرآمد به عنوان تعمیرکار موبایل خواهید داشت.

درآمد شغل تعمیر موبایل در تهران

این شغل در تهران از نظر درآمد به سطح بی سابقه ای رسیده است. به این دلیل که تهران جمعیت زیادی دارد که البته می تواند مستقیما روی تعداد بالای متقاضیان تعمیر تلفن همراه تاثیر بگذارد. یک تعمیرکار تلفن همراه در تهران به طور میانگین ماهیانه حداقل 20 میلیون تومان درآمد دارد.

خلاصه

درآمد شغلی تعمیر موبایل بالاست! این یک واقعیت است زیرا امروزه با توجه به مصرف بالای آن نیاز به تعمیر تلفن همراه امری مسلم است. از طرفی با توجه به قیمت های موبایل، اولویت اول مردم این است که گوشی خود را تعمیر کنند و دوباره آن را نخرند. بنابراین اگر در این زمینه متخصص با تجربه و جامعی باشید و زمان زیادی را به این حرفه اختصاص دهید، مطمئن باشید که درآمد بسیار بالا و ارزانی خواهید داشت.

از آنجایی که موارد خرابی های سخت افزاری و نرم افزاری متنوع است، می توان گفت که همیشه سرتان شلوغ خواهد بود و از طرفی به غیر از تعمیر گوشی های تلفن همراه، می توانید کارهای دیگری از جمله: ب- خرید و فروش گوشی موبایل، فروش لوازم و ملزومات موبایل و غیره.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا