دانستنی ها

بررسی ویژگی گروه خونی‌های مختلف و چای مناسب آن‌ها! + جزئیات

طبق تحقیقات صورت گرفته افراد بر اساس گروه خونیشان ویژگی ها و خصایص متفاوتی دارند. این خصوصیات و ویژگی‌ها باعث می‌شود تا مواد غذایی مورد نیازشان نیز متفاوت باشد. در ادامه به معرفی چای مناسب برای هر گروه می پردازیم.

چای گروه خونی B

افراد دارای گروه خونی B متابولیسم پایینی دارند. بیماری های خود ایمنی، چاقی و اضطراب از جمله بیماری های آنهاست. این افراد برای تسریع متابولیسم باید چای سبز تازه بدون هیچ گونه افزودنی یا چای سیاه ساده بدون قند بنوشند.

چای گروه خونی A

افراد دارای گروه خونی A افرادی احساساتی و تحلیلی هستند که اغلب در معرض استرس هستند. برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز، گل همیشه بهار و آویشن عالی خواهد بود. استرس کمتر و آرامش بیشتر

چای گروه خونی O

این افراد باید از نوشیدن شیر و گلوتن خودداری کنند. حتی اگر هیچ استرسی نداشته باشند، اسید معده آنها در طول زندگی آسیب جدی به آنها وارد می کند. چای سبز سانجا و زنجبیل برای این افراد عالی است، این افراد برای تقویت سیستم گوارشی خود حتما باید زنجبیل را در چای خود بگنجانند.

چای گروه خونی AB

گروه خونی AB درونگرا و فهمیده هستند، بنابراین استرس زیادی به آنها وارد نمی شود. این افراد میل جنسی کمتری دارند، بنابراین چای سبز با مخلوط نعناع و آویشن، چوب صندل، گزنه برای این افراد مناسب است، مخصوصاً ترکیب چای سبز و نعناع توصیه می شود که بسیار برای آن ها مفید است.

منبع: برنا

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا